استاندار آذربایجان شرقی: فضای مجازی به اندازه مواد مخدر می تواند برای نوجوانان و جوانان خطرناک باشد

تبریز (پانا)- استاندار استان آذربایجان شرقی با بیان این که فضای مجازی نیز به اندازه مواد مخدر خطرناک است بیان کرد: گوش دادن به حرف های کودکان و نوجوانان آن ها را ایمن و سالم نگه می دارد.

کد مطلب: ۸۳۴۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
استاندار آذربایجان شرقی: فضای مجازی به اندازه مواد مخدر می تواند برای نوجوانان و جوانان خطرناک باشد

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی در جلسه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با قدردانی از تلاش دستگاه های اجرایی در حوزه مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری هشت هزار و 102 نفر از عوامل مواد مخدر دستگیر شده اندکه تعداد شش هزار و 522 نفر آنان معتاد بوده اند.

بهروز مهدوی اظهار کرد: در سه ماهi نخست سال جاری یک هزار و 324 مورد عملیات مقابله با مواد مخدر در سراسر استان صورت گرفته است که طی این عملیات ها 226 منطقه آلوده پاک سازی شده و یک هزار و 892 نفر دستگیر شده اند.

وی افزود: در سه ماهه نخست سال جاری 772 کیلوگرم از انواع مواد مخدر در سراسر استان کشف و ضبط شده است که 639 کیلو گرم از این مواد تریاک بوده است که نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته شاهد 24 درصد افزایش بوده ایم.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی ادامه داد: در سه ماهه اول سال جاری 9 باند مواد مخدر متلاشی شده اند که طی این عملیات ها 38 قاچاقچی دستگیر شده است.

مدیر کل اداره بهزیستی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره بر لزوم برگزاری مسابقات ورزشی در بین افراد معتاد گفت: در سه ماهه نخست سال جاری هفت هزار و 692 ساعت آموزش برای معتادین سراسر استان انجام گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار