چراغ سبز رونالدو به بانوی پیر

تهران (پانا) – فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید ممکن است حضور در سری آ ایتالیا را با پیراهن قهرمان بلامنازع این کشور تجربه کند.

کد مطلب: ۸۳۴۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
چراغ سبز رونالدو به بانوی پیر

به گزارش اسکای اسپورت، هرچند باشگاه رئال مادرید تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا قرارداد کریستیانو رونالدو را تمدید کند اما مشکل ایجاد شده بین فوق ستاره رئال مادرید و فلورنتینو پرز، رئیس این باشگاه باعث شده تا ادامه حضور رونالدو در این تیم کمرنگ‌تر از قبل شود.

با اینکه پیش از این تیم‌های منچستریونایتد یا پاری‌سن‌ژرمن بعنوان مقصد احتمالی رونالدو نام برده می‌شدند، اما نام یوونتوس طی ساعات گذشته بیشتر از سایر تیم‌ها شنیده شده است.

رونالدو برای حضور در تورین از طریق وکیلش چراغ سبز نشان داده و یوونتوس نیز تمایل دارد که این انتقال صورت بگیرد اما یک مشکل بزرگ در راه این انتقال وجود خواهد داشت. یوونتوس آماده پرداخت 120 میلیون یورو حق انتقال رونالدو به باشگاه رئال مادرید است اما دستمزد سالانه این ستاره پرتغالی بزرگترین دردسر را برای بانوی پیر ایجاد خواهد کرد.

رونالدو برای 4 سال دستمزدی معادل 150 میلیون یورو درخواست کرده است که البته این رقم با قوانین فوتبال ایتالیا و مالیات‌هایی که یوونتوس باید بپردازد به 400 میلیون یورو خواهد رسید. این موضوع بزرگترین مشکلی است که می‌تواند حضور رونالدو در تورین را با چالش مواجه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار