اطلاعیه سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولید‌کنندگان

مهلت سازمان حمایت به گیرندگان دلار دولتی تا 17 تیر برای درج قیمت در سامانه 124

تهران (پانا) - سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به واردکنندگان کالا با دلار دولتی تا ۱۷ تیر مهلت داد قیمت کالا‌های خود را بر اساس دلار ۴۲۰۰ تومانی در سامانه ۱۲۴ درج کنند.

کد مطلب: ۸۳۳۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مهلت سازمان حمایت به گیرندگان دلار دولتی تا 17 تیر برای درج قیمت در سامانه 124

به گزارش صداوسیما ، در اطلاعیه شماره ۲ سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولید‌کنندگان آمده است: «پیرو اطلاعیه 31 خرداد سال جاری این سازمان درباره ضرورت درج قیمت عرضه‌کنندگان بهره‌مند از ارز رسمی در سامانه ۱۲۴ با رعایت ضوابط قیمت‌گذاری مصوب هیات تعیین و تثبیت قیمت‌ها و نظر به اعلام فهرست دریافت‌کنندگان ارز رسمی ازجانب بانک مرکزی که از طریق سامانه این سازمان نیز قابل دسترسی است به‌ اطلاع می‌رساند:
افراد حقیقی و حقوقی مورد نظر مکلفند حداکثر تا 17 تیر نسبت به ارائه فهرست قیمت مورد عمل بر اساس ضوابط مذکور به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان جهت درج در سامانه www.۱۲۴.ir اقدام کنند.

بدیهی است مسئولیت مغایرت قیمت‌های موردعمل برعهده اشخاص حقیقی و حقوقی ذی‌ربط است و هرگونه استنکاف از درج‌قیمت و عرضه کالا و خدمت با نرخ‌های غیرمتعارف در اسرع وقت رسیدگی و اعمال قانون خواهد شد.
ضمنا کماکان شماره تلفن‌های ۵۴ و ۲۶۲۰۰۰۵۳ برای راهنمایی و هماهنگی نحوه ارائه اطلاعات و ثبت قیمت آماده پاسخگویی است.
از هموطنان عزیز درخواست می‌شود همچون گذشته خدمتگزاران خود را برای انجام وظیفه مطلوب و بهنگام با اعلام تخلفات از طریق تماس با تلفن ۱۲۴ یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار