اسلامشهر آق‌گل ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالایی برای توسعه دارد

همدان (پانا) - سرپرست فرمانداری ملایر گفت: شهر اسلامشهر آق‌گل ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالایی دارد که باید برای توسعه و پیشرفت شهر از آنها استفاده شود.

کد مطلب: ۸۳۳۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اسلامشهر آق‌گل ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالایی برای توسعه دارد

امام جمعه، شهردار و شورای اسلامی شهر اسلامشهر آق گل با معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ملایر دیدار کردند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ملایر در این دیدار اظهار داشت: شهر اسلامشهر آق گل ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالایی دارد که باید برای توسعه و پیشرفت شهر از آنها استفاده شود.

رضا قیاسی عنوان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) روح تازه‌ای در ایران اسلامی دمیده شد و به برکت این پیروزی بانوان توانستند در عرصه‌های مختلف اجتماعی فعالیت کنند.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نقش بانوان در حوزه های مختلف کشور چشمگیر شد و هم اکنون در پست مختلف مدیریتی فعالیت دارند و این جایگاه روز به روز در حال بهبود است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ملایر به ظرفیت های موجود در شهر اسلامشهر آق گل اشاره و تاکید کرد: شهرداری می تواند با شناسایی و استفاده از این پتانسیل‌ها برای توسعه و پیشرفت اسلامشهر بهره لازم را بگیرد.

وی تصریح کرد: دولت تسهیلات با سود مناسب برای طرح‌های اشتغالزایی در اختیار روستائیان عزیز قرار می‌دهد که اسلامشهر آق‌گل نیز می‌تواند از این فرصت مناسب استفاده کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار