باحضور معاون وزیر

مرکز رفاهی و اقامتی «شماره 2» فرهنگیان ارومیه افتتاح شد

ارومیه (پانا) - مرکز رفاهی و اقامتی «شماره 2» فرهنگیان ارومیه با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۳۳۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مرکز رفاهی و اقامتی «شماره 2» فرهنگیان ارومیه افتتاح شد

مرکز رفاهی و اقامتی شماره دو فرهنگیان ارومیه با حضور الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، محمدی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، مدیران کل ستادی وزارت آموزش و معاونین پشتیبانی ادارات کل آموزش و پرورش استان های سراسر کشور، افتتاح شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در رابطه با این پروژه گفت: مرکز رفاهی و اقامتی شماره 2 فرهنگیان ارومیه با 9 سوئیت 2 تا سه خوابه اماده خدمات رسانی به فرهنگیان استان می باشد.

بهرام صمدی افزود: این مرکز با ظرفیت پذیرش همزمان 120 همکار فرهنگی طراحی شده است.

وی به میزان اعتبار هزینه شده دراین پروژه نیز گفت: جهت تجهیز و نوسازی و بازسازی پروژه مرکز اقامتی شماره 2 فرهنگیان ارومیه مبلغ 4 میلیاردو 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اظهار کرد: هدف اصلی از بازسازی این مرکز فراهم کردن زمینه اسکان موقت همکاران نیازمند به طی دوره درمان و خانواده های آنان در مرکز استان است.

صمدی در خصوص نحوه بهره مندی از خدمات این مرکز اضافه کرد: فرهنگیان متقاضی به دریافت خدمات این مرکز می توانند با معرفی اموزش و پرورش منطقه و پزشک معالج از خدمات آن بهره مند شوند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گفت: مرکز رفاهی و اقامتی فرهنگیان ارومیه در ابتدای جاده سرو ارومیه جنب آموزشکده فنی شهید قاضی طباطبایی واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار