سومین گروه دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد برای ورود به مدارس جشن فارغ التحصیلی برگزار کردند

یاسوج (پانا) - در آئینی با حضور مسئولان استادان ودانشجو یان سومین گروه از دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد با اتمام دوره آموزشی برای ورود به مدارس جشن فارغ التحصیلی برگزار کردند.

کد مطلب: ۸۳۳۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
سومین گروه  دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد برای ورود به مدارس جشن فارغ التحصیلی برگزار کردند

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 250 دانشجو معلم شامل 217مرد و 63 زن در 4 رشته علوم تربیتی-مشاوره-ریاضی وتربیت بدنی با مدرک کارشناسی از دانشگاه فرهنگیان استان فارغ التحصیل شدند.

نوروز هاشمی گفت: در2پردیس کوثر وشهید ایزدپناه یاسوج دانشجو معلمان از استانهای اصفهان-خوزستان-چهارمحال بختیاری-مرکزی-قم وکهگیلویه وبویراحمد تحصیل کردند.

وی گفت: هم اکنون نیز410 نفر در کارشناسی پیوسته -250 نفر کارشناسی ناپیوسته و 100 نفر در مهارت آموزی در حال تحصیل هستند.

وی از راه اندازی انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد خبرداد و گفت: در این انجمن با حضور اساتید ودانشجویان راهکارهای عملی برای بهبود کیفیت تدریس و رفع مشکلات آموزشی ارائه می شود.

در این آیین مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد گفت: اخلاص در عمل برای رضای حق تعالی راز ماندگاری کار معلمی است که دانش آموزان را برای بهتر زیستن ومسئولیت پذیری تربیت می کنند.

حجت الاسلام موسوی نسب گفت: معلمان همگام با تدریس رشته تخصصی خود معارف بلند اسلامی را به فراگیران آموزش دهند.

در پایان 30 نفر از برگزیدگان جشنوارههای علمی-فرهنگی وهنری تجلیل شدند و برای ورود به شغل مقدس معلمی سوگندنامه و را قرائت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار