مدیر عامل شرکت آب منطقه ای البرز: اعتمادسازی برای مردم در راس امور قرار گیرد

کرج(پانا) -  جلسه کمسیون توسعه مدیریت آب منطقه ای استان البرز با حضور مدیر عامل، معاونین، مدیران و اعضاء در اداره آب منطقه ای البرز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۳۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای البرز: اعتمادسازی برای مردم در راس امور قرار گیرد

در این جلسه که با حضور کلیه اعضاء برگزار شد، نجفیان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای البرز از تشکیل این کمسیون به عنوان یکی از مهمترین کارهای شرکت یاد کرد و خواستار مشارکت همه اعضاء ومدیران در این کمسیون شد.

مدیرعامل آب منطقه ای، در این جلسه گفت: بروزآوری فرایندهای کاری شرکت به ویژه در حوزه حفاظت وبهره برداری و دفاتر پیشخوان دولت که ارتباط مستقیم با مردم دارند را یکی از مهمترین خدمت رسانی بهتر به ارباب رجوع دانست.

وی اظهار کرد: مدیران باید در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی درخواست های مردم باشند، مردم نباید دغدغه ای برای انجام کارشان در شرکت آب منطقه ای داشته باشند.

نجفیان بیان کرد: کمیته سلامت اداری وصیانت از حقوق مردم یکی از معهمترین کمیته های این مجموعه می باشد چرا که ارتباط مستقیم با کار مردم دارد .شرکت ها باید پاک ومورد اعتماد مردم باشند اعتماد سازی باید درراس همه کارها قرار گیرد ما اگر اعتماد مردم را به مجموعه خود جلب کنیم، مردم حتما کنارما خواهند بود ومارا در رسیدن به اهداف مان کمک خواهند کرد.هدف ما مشارکت مردم در تمام کارهاست .

مدیر عامل شرکت در پایان این جلسه گفت: ما باید در جشنواره باورهای مردم رتبه نخست را کسب کنیم و لازمه این امر مهم مشارکت وهمدلی با مردم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار