برگزاری همایش کوهپیمایی فرهنگیان لرستان به منطقه گردشگری غار کوگان

خرم آباد ( پانا ) - به منظور ارتقاء سلامت و تندرستی و افزایش تحرک فیزیکی همکاران همایش کوهپیمایی فرهنگیان لرستان با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از فرهنگیان در منطقه گردشگری غار کوگان برگزار گردید .

کد مطلب: ۸۳۳۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش کوهپیمایی فرهنگیان لرستان به منطقه گردشگری غار کوگان

در این همایش که با شرکت بیش از ۱۵۰نفر از کارشناسان مراقبین و رابطین سلامت مدیران و معاونین پرورشی مدارس و همکاران ستادی برگزار شد معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هدف از برگزاری این همایش را نهادینه کردن بیش از پیش فرهنگ سلامت و تندرستی و راهکارهای افزایش سلامت افراد جامعه در ابعاد مختلف جسمی ، روحی و روانی بیان کرد.

فرید بهرامی افزود: با برنامه‌ریزی لازم ،جذب و تخصیص اعتبارات مورد نیاز و هماهنگی و همکاری های درون بخشی و برون بخشی می‌توان در راستای کاهش بیماری‌های غیر واگیر مانند بیماری‌های قلبی عروقی، فشارخون، دیابت و ... گام‌های موثری برداشت.

وی اظهار داشت:با ارتقاء توانایی های همکاران و افزایش روحیه نشاط و شادابی در بین آنها می توان به تحقق اهداف و آرمان های آموزش و پرورش کمک نمود.

فرشاد بازوند رئیس اداره سلامت و تندرستی نیز گفت: برگزاری همایش های متنوع علمی بهداشتی ورزشی و ... می‌تواند به ارتقاء توانایی های همکاران فرهنگی برای تلاش و کوشش مستمر و خستگی ناپذیر در عرصه های مختلف کمک وافری نماید و آنان را برای تاثیرگذاری بیشتر در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور آماده سازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار