واکنش مدیرکل ورزش و جوانان به شایعات اخیر در خصوص کوهنوردی بانوان: به هیئت کوهنوردی تذکر داده شد

تهران (پانا) - انتشار دستورالعملی در شبکه های اجتماعی از سوی هیئت کوهنوردی خراسان رضوی، طی روزهای اخیر حرف و حدیث های زیادی را در فضای مجازی پیرامون این موضوع به وجود آورد و واکنش های مختلفی را به همراه داشت. هیئت کوهنوردی در متن این دستورالعمل از منع حضور بانوان بدون رضایت نامه ولی یا همسر در برنامه های کوهنوردی خبر داده بود که البته این موضوع با واکنش شدید مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی مواجه شد.

کد مطلب: ۸۷۰۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
واکنش مدیرکل ورزش و جوانان به شایعات اخیر در خصوص کوهنوردی بانوان: به هیئت کوهنوردی تذکر داده شد

فرزاد فتاحی در همین رابطه در گفتگو با برنا، با تکذیب این شایعه اظهارکرد: سیاست دولت تدبیر و امید و به تبع آن وزارت ورزش و جوانان، حمایت همه جانبه از ورزش بانوان بوده و در همین راستا بیان مسائلی همچون دارا بودن رضایت نامه ولی برای انجام ورزشی همچون کوهنوردی به هیچ وجه صحت ندارد.

وی با تاکید بر این که هیئت کوهنوردی خراسان رضوی نیز به دلیل ایجاد چنین التهابی در فضای رسانه ای مورد توبیخ قرار گرفته و به رئیس آن تذکرات لازم داده شده است، افزود: هیچ بخشنامه ای مبنی بر ارائه رضایت نامه ولی از سوی بانوان کوهنورد به دست ما نرسیده و در واقع سیاست وزارت ورزش و جوانان حمایت از ورزش این قشر است.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی روی صحبت هیات کوهنوردی گروه های غیر مجازی بوده اند که در فضای مجازی در این زمینه اقدام به فعالیت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار