فرمانداراسلامشهر تاکید کرد:

ضرورت آگاه سازی و هوشیاری خانواده ها و جوانان در زمینه خطرات سوء مصرف مواد مخدر

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه وفرماندار اسلامشهر با خانواده شهیدان منطقه که در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر و اشرار مسلح به شهادت رسیدند، دیدار و از آنان دلجویی کردند.

کد مطلب: ۸۳۳۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت آگاه سازی و هوشیاری خانواده ها و جوانان در زمینه خطرات سوء مصرف مواد مخدر

در این دیدارها که با خانواده شهیدان فرج زاده ودرمیان انجام شد ،حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر، سرهنگ صفائی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان، برنجی بخشدار مرکزی، قدیر آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان، عسگریان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حسین جعفری مشاور امور ایثارگران فرماندار شهرستان نیز حضور داشتند.

امیراله حقیقی،فرماندار اسلامشهر در حاشیه این دیدارها در سخنانی اظهارکرد: ایران اسلامی در راه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ شهدای بسیاری را تقدیم کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مبارزه با مواد مخدر در کاهش ناهنجاریهای ها جامعه افزود: چنانچه با این بلای خانمان سوز مبارزه نشود و جوانان ما با آثار ویرانگر سوءمصرف مواد مخدر آشنا نشوند، این مواد افیونی می تواند نسل های آینده را از بین ببرد.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه ماموران زحمتکش نیروی انتظامی همواره در خط مقدم مبارزه با قانون شکنان و مخلان آرامش مردم و نیز سوداگران مواد مخدر مشغول خدمت هستند،، گفت: همه ما وظیفه داریم علاوه بر حمایت و پشتیبانی از نیروی انتظامی در اجرای وظایفش در سطح شهرستان، نسبت به آگاهسازی و هوشیاری خانواده ها و جوانان و نوجوانان در زمینه خطرات سوء مصرف مواد مخدر اقدام کنیم.

وی همچنین با اشاره به ارزش و مقام والای شهیدان در پیشگاه خداوند متعال تصریح کرد: دلاورمردی شهدا نشأت گرفته از شیر پاک مادران، خلوص و تقوای پدران و تربیت صحیح والدینی است که چنین فرزندان گرانقدری را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

/خبرنگار:سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار