برگزاری هما یش خیرین سلامت در نیشابور

نیشابور ( پانا )- رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در نشست صمیمانه تکریم خیرین سلامت و همکاران خیر این دانشکده عنوان نمود: خود باروری، تلاش هدفمند و فداکارانه، اتحاد و همدلی و امید از ارکان حرکت رو به جلو و توسعه کمی و کیفی است.

کد مطلب: ۸۳۳۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری هما یش خیرین سلامت در نیشابور

محسن عظیمی نژاد در این نشست اعلام کرد: امروز برای تکریم افرادی گرد هم آمده ایم که برای توسعه نیشابور تلاش می نمایند.

وی با اشاره به پایین بودن ضریب برخورداری از تخت های بیمارستانی در طی سال های گذشته، گفت: نیشابور در سال های گذشته در پایین ترین سطح، برخورداری از تخت های بیمارستانی قرار داشت (0.6 به ازای هر هزار نفر) و امروز با تکیه به خودباوری، اتحاد و همدلی در بین مردم و مسئولین، تلاش هدفمند و با توجه به اقدامات انجام شده در طی چهار سال گذشته، رشد خوبی در این شاخص شده، ولی باز با استانداردهای کشوری فاصله داریم.

این مقام مسئول با بیان اینکه بایستی نیشابور در جغرافیای سیاسی و سلامت در کشور جایگاه ویژه ای داشته باشد، ادامه داد: در جهت رسیدن به اهداف مورد نظر باید با تکیه بر خودباروری و تلاش در جهت اتحاد و همدلی و امید به آینده، بتوانیم در اعتماد سازی و جذب خیرین چه در حوزه خارج سیستمی و چه درون سیستمی موثر باشیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور با بیان اینکه در رسیدن به آرمان ها داشتن تلاش و هدف گرا بودن فاکتور مهمی است افزود: امروز ما باید اهداف حوزه سلامت را شفاف سازی کرده و در جهت رسیدن به اهداف مذکور، مجدانه تلاش کنیم.

عظیمی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: با امیدوار بودن، حسن تدبیر، تلاش همدلانه می توان در توسعه زیر ساخت های حوزه سلامت گام های موثری برداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار