مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی گفت :

اجرای ۳۵ پروژه بهداشتی و درمانی تو سط خیرین سلامت در خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) ـ مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی گفت : مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی ۳۵ پروژه بهداشتی و درمانی در دست ساخت دارد.

کد مطلب: ۸۳۰۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۳۵ پروژه بهداشتی و درمانی تو سط خیرین سلامت در خراسان جنوبی

سیدمحمود حسینی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی با اعلام این مطلب افزود: خیرین خراسان جنوبی سال گذشته ۵ر۱۳ میلیارد تومان به حوزه درمان کمک کرده‌اند.

حسینی گفت: در منطقه مهرشهر بیرجند نیز مرکز جامع خدمات سلامت با کمک خیرین ساخته و به بهره‌برداری رسیده است و ساخت یک مرکز جامع خدمات سلامت دیگر در این محدوده را پیگیری می‌کنیم .

وی افزود: تاکنون بیش از ۳۰ پروژه بهداشتی و درمانی با کمک خیران در سطح استان احداث و به بهره‌برداری رسیده است و احداث مرکز جامع سلامت در تعدادی از روستاهای سربیشه و ساخت چند مرکز سلامت در حاشیه بیرجند نمونه‌های کوچکی از فعالیت خیرین خراسان جنوبی در حوزه درمان است.

حسینی افزود: بیش از ۳۵ پروژه بهداشتی و درمانی با زیربنای بیش از ۳۰ هزارمتر مربع در دست احداث است و هنوز هم به کمک خیریان و مردم نیکوکار نیاز داریم.

وی ایجاد مرکز دیالیز در طبس، راه‌اندازی مرکز کلینیک تخصصی پزشکان در سرایان را از دیگر اقدامات خیران دانست و با توجه به مشکلات زیادی که در تأمین اعتبار لازم برای ساخت طرح‌های بهداشتی و درمانی داریم از مردم می‌خواهیم مجمع خیران سلامت استان را همراهی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار