با موضوع ثبت نام و هدایت تحصیلی

جلسه مدیران متوسطه اول در شهرستان دلیجان برگزار شد

اراک(پانا)- جلسه مدیران متوسطه اول با موضوع ثبت نام و هدایت تحصیلی دانش آموزان با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاونین و کارشناسان آموزش و مدیران متوسطه اول آموزش و پرورش دلیجان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۲۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان در این جلسه در خصوص استقرار پایه دوازدهم و چالش هایی که مجموعه آموزش و پرورش با آن روبروست مواردی را مطرح نمود.

حجت اله فدایی افزود: امیدواریم با همکاری و همفکری یکدیگر با کمترین آسیب و دغدغه برای دانش آموزان و خانواده ها سال تحصیلی جدید را شروع کنیم.

وی ادامه داد: اکنون نظام 3-3-6 به پایه دوازدهم رسیده که استقرار این پایه در متوسطه دوره دوم موضوع جدی است و در دستور کار قرار گرفته و تمام تلاش مجموعه آموزش و پرورش دلیجان در خصوص به حداقل رساندن مشکلات خصوصاً در بحث فضای آموزشی می باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان بیان کرد: نشست های تخصصی مدیران یک فرصت مناسب برای بررسی چالش ها و ارائه راهکارها، طرح و برنامه برای پیشبرد و ارتقاء سطح آموزش در مدارس است.

فدایی اظهار داشت: این جلسات و نشست ها باید به یک نگاه تحول بخش منجر شود و مدیران نسبت به نتیجه این جلسات اهتمام جدی داشته باشند.

معاون آموزشی آموزش و پرورش دلیجان نیز در خصوص ثبت نام مدارس متوسطه اول، حذف مدارس نمونه دولتی در متوسطه اول و ادامه کار این مدارس به شکل هیأت امنایی، نحوه هدایت تحصیلی دانش آموزان و تاریخ های هدایت تحصیلی مطالبی برای مدیران مدارس بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار