مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد:

برگزاری المپیاد ورزشی« بسیج، مساجد و محلات» به مدت دو روز در استان یزد

یزد (پانا) - مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد گفت: ششمین دوره المپیاد ورزشی« بسیج، مساجد و محلات» به مدت دو روز در دهه کرامت و با حضور بیش از 2 هزار نفر از ورزشکاران بسیجی استان یزد برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۳۲۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری المپیاد ورزشی« بسیج، مساجد و محلات» به مدت دو روز در استان یزد

"محمد مهدی نیکو نژاد"، مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: ما در بسیج و سپاه بر اساس اولویت های خود در گام اول شته های رزمی و تیر اندازی و در گام و اولویت دوم خود رشته های توپی و در گام سوم کشتی، شنا، دو و میدانی توجه داریم و در این راستا نیز 18 انجمن ورزشی تشکیل داده ایم.

وی افزود: آمادگی جسمانی، ولایت پذیری و شهادت طلبی به عنوان سه اصل اساسی برای ما است که فعالیت های خود را در محور این شعارها انجام می دهیم.

مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: در این زمینه المپیاد ورزشی « بسیج، مساجد و محلات» به مدت دو روز در دهه کرامت و با حضور بیش از 2 هزار نفر از ورزشکاران بسیجی استان یزد برگزار می شود.

نیکو نژاد تصریح کرد: امروز افتخار داریم که 17 پایگاه استعدادیابی را در استان تشکیل داده ایم و از زمان اعطای مجوز نیز باشگاه های مقاومت فعالیت های خود را گسترش داده اند.

وی ادامه داد: امسال ششمین سال برگزار المپیاد ورزشی است که در رشته های کاراته، تکواندو، جودو، تیراندازی، تیراندازی با کمان، شنا، تنیس، دو و میدانی، کشتی، کشتی پهلوانی ورزشکاران به رقابت می پردازند.

مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد گفت: این دوره از مسابقات در روزهای 28 و 29 تیرماه در 12 سال در استان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار