همایش تجلیل از برترین ایده های کار آفرینی دانش آموزی در بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_ معاون پژوهش ، برنامه ریزی ونیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : علم و اندیشه قابل کنترل نیست و والدین و مدیران مسئولیت دارند تا به دانش آموزان فرصت پیشرفت دهند .

کد مطلب: ۸۳۲۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از برترین ایده های کار آفرینی دانش آموزی در بوشهر برگزار شد

ناصر غلامی در همایش تجلیل از برترین ایده های کار آفرینی دانش آموزی در بوشهربیان داشت : دانش آموزان یکی از سرمایه های مهم و موثر در ساختن آینده جامعه ایران اسلامی می باشد .

غلامی افزود : در مدارس کاربرد یادگیری و یاد دهی با اصلاح در نگرش وکاربرد آن در عمل موجب پویایی هر چه بیشتر محیط های آموزشی می شوند بطوریکه استعداد و توانایی های دانش آموزان شکوفا می گردد . آنها با کسب مهارتهای لازم در ایده پردازی خود کار آفرینان بزرگی می شوند .

غلامی افزود : مسئولان ، مدیران و معلمان با ایجاد شرایط مناسب برای دانش آموزان می توانند آنها را در خلق ایده های نو بر خواسته از اندیشه های پویا کمک کنند . زیرا امروزه در دنیای پیشرفت سریع علم و تکنولوژی نوجوانان و جوانان باید بتوانند خود نیز در تحقق اهداف متعالی سهیم باشند .

غلامی تصریح نمود : این مهم در پرتو اندیشه های بالا ، ایده پردازی با کسب مهارتهای اساسی و کار آفرینی امکان پذیر است .

دبیر همایش و مدیر موسسه پژوهش ، ایده پردازی و کار آفرینی پایک بوشهر نیز گفت : دانش آموزان بوشهری در یک سال گذشته 400 ایده کار آفرینی را به مجموعه پایک ارائه کردند که 250 ایده آن می تواند منجر به کسب کار شود .

علی امامی افزود : هدف از راه اندازی این موسسه کمک به دانش آموزان در جهت شناسایی ظرفیت های استان و تبدیل ایده های آنها به کار آفرینی است .

امامی ایده های دانش آموزان را در حوزه های مختلف و با توجه به ظرفیت های استان بیشتر در حوزه انرژی ودریا عنوان کرد .

امامی گفت : مجموعه پایک بوشهر آماده است تا ایده های دانش آموزان را در اختیار سازمان ها ، صاحبان شرکت ها و سرمایه گذاران قرار دهد .

درپایان این همایش از دانش آموزان برتر ایده های کارآفرینی و مدیران و معلمانی که در این میان فعالیت بیشتری داشته اند تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار