اولین همایش تجلیل از برترین ایده‌های کار آفرینی دانش‌آموزان استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر (پانا) - دبیر برگزاری اولین همایش تجلیل از برترین ایده های کار آفرینی دانش آموزان استان بوشهرگفت : مجموعه پایک در نظر دارد به منظور ترغیب دانش آموزان ، مدیران و معلمان به حضور گسترده تر و کیفی تر دانش آموزان در ایده بازارها ، و رکشاپ ها ، استارتاپ ویکندها و رویدادها و دیگر برنامه های کارآفرینی اولین همایش تجلیل از برترین ایده های کار آفرینی دانش آموزان استان بوشهربرگزار نماید .

کد مطلب: ۸۳۱۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اولین همایش تجلیل از برترین ایده‌های کار آفرینی دانش‌آموزان استان بوشهر برگزار می‌شود

علی امامی در گفت‌وگو با پانا بیان داشت : این مجموعه با برنامه های کارآفرینی به منظور آشنایی دانش آموزان از سنین مدرسه ، با فضای کارآقرینی و کسب و کارهای دانش بنیان در نظر دارد در پایان سال تحصیلی 97-96 اولین همایش استانی برترین ایده های کار آفرینی دانش آموزی را در بوشهر برگزار نماید .

امامی افزود : در قالب این همایش از ایده های برتر کار آفرینی دانش آموزان و مدیران و معلمان فعال در این زمینه تجلیل می شود .

دبیر برگزاری اولین همایش تجلیل از برترین ایده های کار آفرینی دانش آموزان استان بوشهر تصریح نمود : ازابتدای سال تحصیلی 97-96 با موضوعات مختلف در 23 مدرسه استان بوشهر پیش رویداد و ایده بازارهایی برگزار شده و از این بین 423 ایده کار آفرینی دانش آموزی با موضوعات دریا ، انرژی ، فرهنگی و هنری ، کشاورزی و منابع طبیعی و فنی و مهندسی به دست ما رسیده که از این بین 269 ایده در رویدادهای مختلف توسط دانش آموزان ارائه شده اند ، که به منظور تشویق دانش آموزان برای ادامه این مسیر و ایجاد فضایی بهتر جهت استقبال بیشتر دانش آموزان در نظر داریم از 15 تیم ایده پرداز برتر از بین همه ی ایده ها تقدیر به عمل آوریم .

امامی گفت : بعلاوه تجلیل این همایش ، مدیران و معلمانی که در این میان فعالیت بیشتری داشته و دانش آموزان را در این عرصه راهنمایی و تشویق کرده اند را نیز شامل خواهد شد .

امامی خاطر نشان کرد : این همایش روز دوشنبه چهارم تیر ماه 97 ساعت 10 صبح در مرکز رشد خلیج فارس به آدرس بوشهر سه راه دانشگاه خلیج فارس _ نبش کوچه رافائل 2 - مرکز رشد خلیج فارس برگزار می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار