مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در ناحیه۲بهارستان:

برنامه ریزی دقیق و منسجم درساماندهی نیروی انسانی

بهارستان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران بر برنامه ریزی دقیق و منسجم درساماندهی نیروی انسانی و استفاده از پتانسیل و ظرفیت های موجود تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۳۲۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ریزی دقیق و منسجم درساماندهی نیروی انسانی

نشست مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و اعضای کمیته ساماندهی ناحیه2بهارستان با محوریت ساماندهی نیروی انسانی درسالن جلسات فرهنگ مدیریت آموزش و پرورش ناحیه2بهارستان برگزارشد.

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران ضمن تقدیر از عملکرد سال قبل کمیته ساماندهی ناحیه2بهارستان،هدف ازبرگزاری این نشست مشترک را بررسی وضعیت ساماندهی نیروی انسانی در ناحیه2بهارستان دانست و گفت :ساماندهی نیروی انسانی الویت اصلی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران می باشد و دراین راستا باید تلاش کرد با مدیریت صحیح و هوشمندانه مشکلات را به حداقل رسانید.

وی شهرستان بهارستان را بسیار مهاجر پذیر دانست و افزود: مهاجرت بی رویه ،رشد دانش آموزان ،تراکم بالای دانش آموزی،کمبود فضای آموزشی ونیروی انسانی واستقرارپایه دوازدهم ازمهم ترین مسائل و چالش هایی است که ناحیه2بهارستان با آن روبروست.

فولادوند ، با اشاه به کمبود 11 هزار و 500 معلم در سطح شهرستان های استان تهران تصریح کرد: با برنامه ریزی دقیق و منسجم درساماندهی نیروی انسانی و استفاده از پتانسیل و ظرفیت های موجود باید تلاش نمود تا مهری با نشاط را برای دانش آموزان عزیز رقم زد.

درادامه این نشست حسین سنجری معاون پژوهش ، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گزارشی از وضعیت نیروی انسانی ودستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار