در استان ایلام انجام گرفت

افتتاح پایگاه های سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در ایلام

ایلام (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان پایگاه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان استان افتتاح گردید

کد مطلب: ۸۳۲۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح پایگاه های سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در ایلام

پایگاه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان استان با حضور اسفندیار رستم زاد مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی، آموزش ابتدایی، تربیت بدنی و سلامت، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان و کارکنان حوزه سنجش در پایگاه شهری شماره 779 شهرستان ایلام بطور رسمی آغاز گردید.

مسئولین پس از مراسم افتتاحیه و عرض خیر مقدم به اولیا و نوآموزان، از واحدهای مرتبط با طرح بازدید به عمل آورده و در جریان مراحل سنجش و کیفیت انجام کار قرار گرفتند.

در حاشیه این برنامه موسوی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان در خصوص کیفیت بخشی به طرح سنجش در سال جاری مطالبی را بیان نمودند.

ایشان با بیان اینکه طرح سنجش امسال از روز شنبه 2 تیرماه بطور همزمان و در 16 پایگاه اولیه ثابت و سیار و 1 پایگاه تخصصی برگزار می شود افزودند: در این طرح نوآموزان بدو ورود به دبستان در زمینه بینایی، شنوایی، آمادگی جسمی- حرکتی و هوش مورد سنجش قرار می گیرند.

وی اظهار نمود: پیش بینی می شود در سال جاری قریب به 7000 نوآموز مورد ارزیابی قرار گیرند و همچنین نزدیک به 150 نفر دانش آموز متقاضی جهش تحصیلی مقطع ابتدایی در پایگاه تخصصی مرکز استان توسط کارشناسان این اداره، از نظر آموزشی ارزیابی خواهند شد.

لازم به ذکر است نتایج نهایی از طریق سامانه الکترونیکی سنجش به آدرس http://h1.iehs.ir/tashkhis/home برای تمامی مدیران مدارس و مراکز پیش دبستانی قابل رویت و دسترسی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار