جلسه ستاد ثبت نام آموزش و پرورش شهرستان دلیجان برگزار شد

اراک(پانا)- جلسه ستاد ثبت نام سال تحصیلی 98-97 آموزش و پرورش شهرستان دلیجان با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاونین آموزشی، پرورشی و پشتیبانی و کارشناسان اداری عضو ستاد ثبت نام در این مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۲۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد

مدیر آموزش و پرورش دلیجان با اشاره به اینکه همواره موضوع ثبت نام دانش آموزان از دغدغه های جدی والدین است گفت: همه تلاش ما این است که با تکریم ارباب رجوع در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه شرایطی را ایجاد نماییم که اولیاء و دانش آموزان با آرامش خاطر نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام نمایند.

حجت اله فدایی افزود: با هم اندیشی بیشتر و تشکیل منظم جلسات و کارگروه های تخصصی، راهکارهای مناسب برای ثبت نام دانش آموزان بدون مشکل فراهم شود.

معاون آموزشی آموزش و پرورش دلیجان نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات به عمل آمده، به مفاد دستورالعمل در خصوص ثبت نام دانش آموزان اشاره کرد.

مهدی دلاوری به تبیین مواردی چون ثبت نام به موقع در سیستم سناد، نظارت کمی و کیفی بر سیستم ثبت نام توسط کارشناسان ذیربط، مشارکت بیشتر مدیران مدارس و برگزاری مستمر جلسات و پیگیری مصوبات مربوطه پرداخت.

وی یکی از مهمترین وظایف اعضای ستاد را نظارت مستمر و مستقیم از روند ثبت نام و ارزیابی دقیق عنوان کرد و گفت: باید با حضور در مدارس و در بین مردم مشکلات احتمالی شناسایی و در جهت رفع این مشکلات تلاش کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار