مهلت دریافت کارت آزمون سراسری 97 چهارشنبه به پایان می‌رسد

۳۹۰ هزار داوطلب کنکور ۹۷ کارت گرفتند

تهران (پانا) - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام اینکه مهلت دریافت کارت آزمون سراسری 97 چهارشنبه به پایان می‌رسد، گفت تا ساعت هشت صبح امروز 390 هزار داوطلب آزمون سراسری سال 97، پرینت کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده‌اند.

کد مطلب: ۸۳۲۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مهلت دریافت  کارت آزمون سراسری  97  چهارشنبه به پایان می‌رسد

حسین توکلی در گفت‌وگو با پانا گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، کارت شرکت در آزمون گروه‌های پنجگانه آزمون سراسری سال 97 از روز گذشته یکشنبه سوم تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش قرار گرفت و تا ساعت 8 صبح امروز دوشنبه چهارم تیرماه از تعداد یک میلیون و 11 هزار و 825 داوطلب این آزمون، 390 هزار داوطلب نسبت به دریافت پرینت کارت آزمون خود اقدام کرده‌اند و به عبارتی 38.54 درصد داوطلبان کارت آزمون خود را دریافت کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: توصیه می‌شود با توجه به اینکه مهلت دریافت پرینت کارت آزمون سراسری سال 97 روز چهارشنبه ششم تیرماه به پایان می‌رسد، داوطلبان در مهلت باقی‌مانده برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

توکلی تصریح کرد: آزمون سراسری سال ۹۷ به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین در کدرشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۹۷ برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در آزمون سراسری سال ۹۷ تعداد یک میلیون و ۱۱ هزار و ۸۲۵ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد، ۵۹۹ هزار و ۳۱۳ نفر زن و ۴۱۲ هزار و ۵۱۲ نفر مرد هستند. به عبارت دیگر ۵۹.۲۳ درصد داوطلبان زن و ۴۰.۷۷ درصد داوطلبان مرد هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار