میز خدمت الکترونیکی در مازندران راه‌اندازی شد

ساری (پانا) - میز خدمت الکترونیکی با هدف تحقق حقوق شهروندی براساس دستور رئیس جمهوری در مازندران راه اندازی شد.

کد مطلب: ۸۳۱۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
میز خدمت الکترونیکی در مازندران راه‌اندازی شد

محمد اسلامی استاندار مازندران در آیین راه‌اندازی میز خدمت در استانداری مازندران در ساری، هدف از راه‌اندازی میز خدمت را تسهیل خدمات‌رسانی به مردم، پاسخگویی به ارباب رجوع و جلوگیری از فساد اداری در استان اعلام کرد.

او گفت: «میز خدمت باید در تمام دستگاه‌های اجرایی استان راه‌اندازی و به مردم خدمات‌رسانی کند.»

استاندار مازندرانمازندران تأکید کرد: «فرمانداران باید در شهرستان ها نیز نسبت به راه اندازی میز خدمت الکترونیکی در دستگاه های اجرایی شهرستانی نیز اقدام کنند.»

نماینده عالی دولت در استان مازندران افزود: «مدیران دستگاه های اجرایی باید میز خدمت الکترونیکی را در دسترس‌ترین بخش اداری برای ارباب رجوع و با حضور نیروهای کارآزموده مستقر نمایند.»

اسلامی با بیان اینکه در استانداری مازندران 35 نوع خدمت در 12 محور از طریق میز خدمت به مردم ارایه می شود، بر رصد این کار از سوی سایر دستگاه‌های دولتی تأکید کرد.

او خاطرنشان کرد: «طبق دستور رئیس جمهوری باید میز خدمت الکترونیکی در تمام دستگاه‌های دولتی اجرایی شود و کارکرد آن نیز از سوی دستگاه های نظارتی رصد خواهد شد.»

استاندار مازندران افزود: «اگر دستگاه اجرایی نسبت به تشکیل میز خدمت کوتاهی کند؛ به تخلفات اداری معرفی خواهد شد.»

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران نیز از ابلاغ دستورالعمل راه‌اندازی میز خدمت به تمام دستگاه‌های دولتی و فرمانداری‌ها خبر داد.

حسن خیریانپور اظهار کرد: «مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران موظفند تا براساس ابلاغیه میز خدمت را در دستگاه های تحت مدیریتشان عملیاتی کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار