استاندار مازندران: کارکرد میز خدمت دستگاه‌ها به اطلاع مردم برسد

ساری (پانا) - استاندارمازندران تاکید کرد که تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد، رسانه‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کارکرد میز خدمت را به آگاهی مردم برسانند تا آنان در این خصوص مطالبه‌گر باشند.

کد مطلب: ۱۱۵۴۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
استاندار مازندران: کارکرد میز خدمت دستگاه‌ها به اطلاع مردم برسد

احمد حسین‌رادگان در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان مازندران با عنوان اینکه بسته‌های تشویقی برای میز خدمت دستگاه های اجرایی و انتخاب افراد کارآمد برای میز خدمت جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم باید در دستور کار قرار گیرد، خاطرنشان کرد: تشکل‌ها و سازمان های مردم نهاد، رسانه ها، شهرداری ها و دهیاری ها نقش مهمی در آگاه سازی مردم از کارکرد میز خدمت دارند.

نماینده عالی دولت در استان با عنوان اینکه تخصیص اعتبارات مشخص در استان با هدف تسهیل استقرار میز خدمت بخصوص میز خدمت الکترونیکی بعنوان یک اولویت مورد توجه باشد، اظهار کرد: می بایست فرهنگ سازی بهره برداری و مطالبه گری مردم از میز خدمت حضوری و الکترونیکی با کمک صدا و سیما اجرایی شود و از الگوها و تجارب موفق میز خدمت می بایست بصورت ویژه استفاده شود.

استاندار یادآور شد: نگاه و اعتقاد مدیران دستگاه های اجرایی به شیوه های نو موجب تقویت بدنه اجرایی می شود.

حسین زادگان، با بیان این که ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی نیاز به یک برنامه ریزی و هدف گذاری منسجم دارد، یادآور شد: مطالبه گری از دستگاه های اجرایی با کمک صداوسیما در سطح افکار عمومی از نوع خدمات دستگاه ها به ویژه در بحران کرونا جدی گرفته شود.

او خاطرنشان کرد: در بخش خدمات، اولویت با استعلام‌ هاست زیرا مراجعات را کاهش می‌دهد. در بین دستگاه ها نیز بیشترین ارتباط اداری و اجتماعی در شهرداری ها و دستگاه های خدماتی است که باید با اجرای درست میز خدمت و ارائه خدمات الکترونیک حضور مردم در ادارات کاهش یابد.

حسین زادگان‌ گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای ایجاد انگیزش بیشتر طرح ارائه دهد که در آن مشوق های لازم برای خدمات رسانی مطلوب دیده شود تا دستگاه های فعال و غیر فعال در این حوزه در افکار عمومی شناسایی شود.

او افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با همکاری صدا و سیما باید نوع خدماتی که دستگاه های اجرایی ارائه می‌کنند را معرفی کند و اداره کل فرهنگ و ارشاد از ظرفیت رسانه های مکتوب و مجازی در این راستا بهره گیری کند و دستگاه های برتر بررسی شوند که چه خدماتی ارائه داده‌اند که برتر شده اند تا الگوی دستگاه ها قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار