جام جهانی 2018؛ مکزیک نسخه حذف کره جنوبی را پیچید

تهران (پانا) –تیم ملی کره جنوبی با دومین شکست در جام جهانی به حذف از رقابت‌ها نزدیک‌تر از قبل شد.

کد مطلب: ۸۳۱۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
جام جهانی 2018؛ مکزیک نسخه حذف کره جنوبی را پیچید

روز پنجم از هفته دوم جام جهانی 2018 با برگزاری یک بازی در ورزشگاه روستوف آره‌نا ادامه پیدا کرد.

در اولین بازی هفته دوم از گروه شش، کره جنوبی برای زنده نگه داشتن شانس صعود و فرار از حذف زودهنگام مقابل مکزیک قرار گرفت، تیمی که در هفته اول با پیروزی مقابل آلمان شگفتی بزرگ جام را رقم زده بود و بدنبال نزدیک‌تر شدن به حضور در یک هشتم نهایی بود.

نیمه اول این بازی با عمکلرد برابر دو تیم همراه بود و موقعیت گل روی هر دو دروزاه وجود داشت اما یک اتفاق باعث شد تا در دقیقه 26 برخورد توپ با دست مدافع کره یک پنالتی به مکزیک هدیه دهد و کارلوس ولا دروزاه نماینده آسیا را باز کند و نیمه اول با برد یک بر صفر مکزیک تمام شود.

جریان بازی در نیمه دوم تغییری در مقایسه با 45 دقیقه اول نداشت و دو تیم بازی برابری انجام می‌دادند اما باز هم این تیم مکزیک بود که بهتر از موقعیتش استفاده کرد و در دقیقه 66 توسط چیچاریتو به گل دوم رسید. فشار کره جنوبی پس از دریافت گل دوم تنها یکبار به نتیجه نشست و در دقیقه 92 سونگ با ضربه مهارنشدنی دروازه مکزیک را باز کرد اما فشارهای پایانی این تیم نتوانست بازی را به تساوی بکشاند و در نهایت مکزیک توانست برتری خود را حفظ کند و با برد 2 بر یک زمین را ترک کند.

با این نتیجه مکزیک به یک امتیازی صعود رسید و کره جنوبی نیز در آستانه حذف قرار گرفت. کره جنوبی باید امیدوار باشد که امشب آلمان از سد سوئد بگذرد و در هفته آخر آنها بتوانند ژرمن‌ها را شکست دهند و در دیدار همزمان مکزیک هم مقابل سوئد به پیروزی برسد تا کره جنوبی شاید با تفاضل گل راهی یک هشتم نهایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار