جام جهانی 2018؛ وقت اضافه ناجی قهرمان جهان شد

تهران (پانا) –تیم ملی آلمان در آخرین ثانیه بازی سوئد را شکست داد تا در جام جهانی باقی بماند.

کد مطلب: ۸۳۱۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
جام جهانی 2018؛ وقت اضافه ناجی قهرمان جهان شد

شب پنجم از هفته دوم جام جهانی 2018 با برگزاری یک بازی از گروه شش در ورزشگاه فیشت المپیک شهر سوچی به پایان رسید.

با توجه به پیروزی مکزیک مقابل کره جنوبی، تنها پیروزی آلمان مقابل سوئد می‌توانست از فاجعه حذف زودهنگام قهرمان جهان و یا رسیدن کار آلمان به اما و اگر جلوگیری کند.

نیمه اول بازی با برتری کامل ژرمن‌ها در تصاحب توپ همراه بود و این تیم برتری کاملی بر جریان بازی داشت اما نتیجه نیمه بر خلاف روند بازی بود. سوئد در دقیقه 32 توسط تویونن به گل رسید تا نیمه اول با برد یک بر صفر این تیم تمام شود و آلمان تنها یک نیمه فرصت داشته باشد برای بقا در جام تلاش کند.

در نیمه دوم آلمان از همان دقایق ابتدایی فشار روی دروزاه سوئد را زیاد کرد و خیلی زود در دقیقه 48 توسط رویز به گل رسید تا بازی یک بر یک شود. نبض بازی در این نیمه کاملا در اختیار ژرمن‌ها اما خطای جرو بواتنگ در دقیقه 83 که منجر به دریافت کارت زرد دوم و اخراج او شد کار آلمان را برای به ثمر رساندن گل پیروزی سخت کرد ، اما در حالی که همه منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند کروس فرشته نجات آلمان شد و گل سه امتیازی تیمش را وارد دروازه سوئد کرد تا قهرمان جهان از حذف زودهنگام فرار کند و بازی با برتری 2 بر یک آلمان تمام شود.

با این نتیجه آلمان و سوئد 3 امتیازی شدند و باید در هفته آخر برای صعود تلاش کنند. در این گروه مکزیک با 6 امتیاز صدرنشین است و برای صعود به مرحله حذفی به یک امتیاز نیاز دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار