در سومین گردهمایی سرگروه های درس فرهنگ و هنرکشور مطرح شد

فاطمی، کارشناس مسئول وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: فعالیت 27 هزار دبیر تخصصی درس فرهنگ و هنر در مدارس کشور

بیرجند (پانا) - کارشناس مسئول تکنولوژی و گروه های آموزشی دفتر متوسطه دور اول وزارت آموزش و پرورش گفت: درسال تحصیلی گذشته 27 هزار دبیر تخصصی وظیفه آموزش به دانش آموزان دختر و پسر در مدارس دوره متوسطه اول را بر عهده داشتند.

کد مطلب: ۸۳۱۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
فاطمی، کارشناس مسئول وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: فعالیت 27 هزار دبیر تخصصی درس فرهنگ و هنر در مدارس کشور

اشرف السادات فاطمی، در سومین گردهمایی سرگروه های درس فرهنگ و هنر کشور که به میزبانی خراسان جنوبی برگزار شد، تصریح کرد: درس فرهنگ و هنر ترکیبی از رشته های مختلف هنری از جمله سنتی، تجسمی، آوایی و نمایشی است.

وی، ارتقای شاخص های مهارتی سرگروه های درس فرهنگ هنر کشور را مهم ترین هدف برگزاری این گردهمایی دانست و افزود: ارتقای سطح آموزشی در کل کشور از طریق سرگروه های استان ها و تبیین برنامه های دبیرخانه فرهنگ و هنر و دفتر دوره اول متوسطه از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی به شمار می رود.

فاطمی، اضافه کرد: آداب و رسوم مردم هر منطقه جزو میراث فرهنگی مردمان این مرز و بوم است و باید در حفظ این مهم کوشا باشیم.

کارشناس مسئول تکنولوژی و گروه های آموزشی دفتر متوسطه دور اول وزارت آموزش و پرورش، درس پژوهی را مهم ترین رویکرد وزارت آموزش و پرورش در دوره متوسطه اول دانست و ابراز داشت: این نشست به مدت سه روز در خراسان جنوبی برگزار که 32 نفر از تمام کشور در این نشست شرکت و در مورد درس فرهنگ و هنر برای سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار