معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد:

دولتی ها خود را آماده واگذاری پروژه های سودآور اقتصادی به بخش خصوصی کنند

یزد (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری یزد با تاکید بر واگذاری پروژه های سودآور اقتصادی به بخش خصوصی؛ بیان داشت: بخش خصوصی با دقت، سرعت و کارایی بهتری می توانند بهره برداری لازم را از ظرفیت های موجود داشته باشند.

کد مطلب: ۸۳۱۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
دولتی ها خود را آماده واگذاری پروژه های سودآور اقتصادی به بخش خصوصی کنند

علی زنی وند با اشاره به برگزاری چهارمین همایش ملی نقش معدن در توسعه با رویکرد فرآوری مواد معدنی اظهار داشت: در نگاه ملی برگزاری این نمایشگاه، این همایش به محلی برای تجمع مسئولان دولتی، تشکل های بخش خصوصی و فعالان معدن کشور جایگاه ارزشمندی برای تعامل و گفت وگو مستقیم اعضا بود.

وی در ادامه با بیان اینکه در سطح کشور شاهد برپایی چنین همایش هایی نیستیم؛ افزود: آسیب شناسی های خوبی در این همایش انجام شده است و شاهد تعامل مستقیم بخش دولتی با بخش خصوصی بوده ایم و امیدواریم شاهد اثرات ارزشمند این گفت و گو در عرصه ملی باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری یزد با تاکید بر اهمیت برگزاری همایش های ملی در استان یزد، بیان داشت: برگزاری همایش های ملی می تواند بیش از پیش استان را کانون توجه کشوری قرار دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یزد دارای ذخایر معدنی بالا است و استاد دومی معدن کشور و استان اول از لحاظ تنوع معدنی در سطح کشور شناخته می شود؛ می تواند متخصصین بین امللی این حوزه را جلب استان کند.

این مقام مسئول با اشاره به واگذاری معدن مس و روی به بخش خصوصی؛ حضور فعالان بخش خصوصی در پروژه های اقتصادی را ارزشمند عنوان کرد و اظهار داشت: سرعت پیش روی این معدن فوق العاده است؛ دولتی ها خود را بیش از پیش آماده واگذاری پروژه های سودآور اقتصادی به بخش خصوصی کنند چراکه این بخش ارزشمند و پویا با دقت، سرعت و کارایی بهتری می توانند بهره برداری لازم را از ظرفیت های موجود داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار