اولین همایش علمی تخصصی پروژه مهر در سال تحصیلی 98-97

مشهد (پانا)- نخستین همایش علمی تخصصی پروژه مهر در سال تحصیلی 98-97 با حضور معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و در خصوص برنامه ریزی بهتر برای اجرای بهتر پروژه مهر در سالن اجتماعات استاد شکوهی اداره آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۱۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
اولین همایش علمی تخصصی پروژه مهر در سال تحصیلی 98-97

در این همایش ابتدا عبدی، مسئول نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان توضیحاتی پیرامون صندوق ذخیره فرهنگیان و نحوه سرمایه گزاری آن برای مدیران ارائه داد و در ادامه به سوالات مدیران پاسخ داد.

بعد از سخنان مسئول نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان در استان خراسان رضوی، خمّر، مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه گلبهار ضمن قدردانی از زحمات مدیران از آنها خواست که برای هر روز کاری خود برنامه داشته باشند تا با توجه به شرایط سخت پیش رو کمترین اتلاف زمان و نیروی ممکن را داشته باشیم.

وی همچنین در صحبتهای خود بیان کرد: همه باید بکوشیم تا جایگاه آموزش و پرورش ارتقا یابد و مهمترین بخش آن نیز در مدارس و برعهده مدیران خواهد بود.

خمّر در ادامه افزود: دانستن شرح وظایف پرسنل مدرسه و همچنین تسلط بر آیین نامه ها را برای مدیران ضروری دانسته و عنوان کرد نداشتن این اطلاعات موجب از دست رفتن زمان و همچنین ضررات غیرقابل جبران میشود.

صابری، معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به شرایط بحرانی نیروی انسانی در سالهای پیش رو پرداخته و برنامه ریزی برای عبور از این بحران را ضروری دانست.

وی پروژه مهر را شامل مجموعه فعالیت هایی دانست که برای 1 سال تحصیلی باید انجام شود و کمبود هرکدام از این موارد موجب نقصان کار میشود.

صابری یک از اهداف مهم پروژه مهر را تسهیل در ثبت نام دانش آموزان عنوان کرده و اضافه نمود: مدیران باید تمام تلاش خود را داشته باشند تا حتی یک دانش آموز نیز از تحصیل بازنماند.

معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد: کلید تغییر آموزش و پرورش، تغییر در مدارس است و محور این تغییر نیز مدیران میباشند.

در انتهای جلسه حیرانی، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه گلبهار توضیحاتی در خصوص فعالیتهایی که باید در پروژه ی مهر انجام شود ارائه کرده و نحوه امتیاز دهی به این پروژه را نیز عنوان نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار