رئیس اداره برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش:

فعالیت های هنری و فرهنگی نهادینه شدن مفاهیم تربیتی است

شهرری(پانا)- رئیس اداره برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: فعالیت های هنری و فرهنگی باعث نهادینه شدن مفاهیم تربیتی و مذهبی می شود.

کد مطلب: ۸۳۰۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های هنری و فرهنگی نهادینه شدن مفاهیم تربیتی است

فرهاد قاسم پور در حاشیه برگزاری دبیر خانه سی و ششمین مسابقات فرهنگی، هنری دانش اموزان سراسر کشور در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهرات گفت: مسابقات فرهنگی و هنری دارای وجوه متفاوت است و یکی از وجه های آن تربیت هنری زیبا شناختی و نباید فقط به یکی از وجه های آن توجه کرد.
وی در ادامه افزود: در غالب اجرای یک برنامه فرهنگی و مذهبی و فعالیت دانش آموزان از آسیب های اجتماعی پیشگیری می شود.
قاسم پور تاکید کرد: فعالیت های هنری و فرهنگی باعث نهادینه شدن مفاهیم تربیتی و مذهبی می شود و دانش آموزان به صورت غیر مستقیم مفاهیم را فرا می گیرند.
ریس اداره برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی و هنری وزارت اموزش و پرورش تصریح کرد: اغلب فعالیت ها به صورت گروهی هستند ودارای آثار تربیتی هستندکه این موجب افزایش اعتماد به نفس دانش آموز، یادگیری فعالیت درست در گروه می شود.
وی با توجه به میزبانی ناحیه یک ری در چند سال متوالی گفت: کانون فرهنگی هنری شهرری یکی از پتانسیل های ارزشمندی است که آموزش و پرورش شهرستانهای تهران دارد که حدمات مختلف و متنوعی را به دانش آموزان ارائه می کنند‌ و پویایی و نشاط خاص کانون سمیه واداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری باعث می شود که به عنوان میزبان دبیر خانه مسابقات کشوری باشند.
/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار