معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ تهران خبر داد:

آغازنخستین جشنواره دختران در شهرری همزمان با هفته کرامت

شهرری(پانا)-معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ تهران از شروع نخستین جشنواره دختران ری با مشارکت سه هزار نفر از دختران جوان و نوجوان در کانون فرهنگی و تربیتی سمیه خبرداد.

کد مطلب: ۸۳۷۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
آغازنخستین جشنواره دختران در شهرری همزمان با هفته کرامت

حجت الاسلام شاهین معبودی با بیان اینکه این جشنواره برای نخستین بار در برنامه های اجتماعی مدیریت شهری قرار گرفته ، افزود: دهه کرامت فرصت مغتنمی برای توجه و احترام به خواسته های دختران امروز و مادران فردا است که به همین مناسبت ویژه برنامه های متنوع و هدفمندی در این ایام اجرا می شود.
وی به اجرای 17 برنامه اجتماع محور در قالب این جشنواره و اهداف آن اشاره کرد و گفت: ایجاد همدلی و نشاط بین دختران، شناسایی و تکریم از دختران فرهیخته، کشف استعدادها و معرفی توانمندی های دختران، تقویت خودباوری و اعتماد به نفس و حمایت از صنایع دستی و محصولات تولیدی آنها به عنوان کالای ایرانی از جمله اهداف جشنواره است.
حجت الاسلام معبودی با اشاره به اینکه برنامه های دهه کرامت در منطقه 20 با مشارکت سه هزار دختر جوان و نوجوان به برگزار می شود، گفت: برپایی مسابقه دل نوشته ها، عکاسی دخترانه های شهر، کارگاه های تغذیه سالم و اردوهای تفریحی ورزشی، نمایشگاه عرضه محصولات صنایع دستی و توانمندی های دختران از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این دهه است.

/خبرنگار: هانیه رمضانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار