بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد از روند پروژه های مدارس در حال ساخت شهرستان مهریز

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد از روند پروژه های مدارس در حال ساخت شهرستان مهریز بازدید نمود.

کد مطلب: ۸۳۰۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد از روند پروژه های مدارس در حال ساخت شهرستان مهریز

با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس ، فرماندار مهریز،رئیس و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه سازومدیر آموزش و پرورش این شهرستان از روند پروژه های مدارس در حال ساخت شهرستان گرگان بازدید به عمل آمد و از نزدیک در جریان روند ساخت پروژه های آموزشی مدیریت آموزش پرورش مهریز قرار گرفتند.
پروژه های در حال ساخت دبیرستان مریم،دبستان یاوران مهدی، دبستان شهید رجایی و دبستان مسکن مهر مدارسی بودند که از آنها بازدید به عمل آمد و هماهنگی های لازم در محل پروژه جهت تسریع در روند ساخت و افتتاح به منظور استفاده دانش آموزان انجام گردید.
دبیرستان 6 کلاسه دور اول مریم زارعزاده در زمینی به مساحت 4000 متر مربع و زیر بنای 1000 متر مربع در دو طبقه با هزینه حدود یک و نیم میلیارد ریال با مشارکت خانواده مرحومه مریم زارعزاده و اعتبارات دولتی در حال ساخت می باشد و با 50 درصد پیشرفت فیزیکی روند ساخت را طی می کند.
دبستان 10 کلاسه یاوران مهدی(عج) در زمینی به مساحت 3500 متر مربع و زیر بنای 1700 متر مربع در دو طبقه با هزینه 17 میلیارد ریال با مشارکت خیر مدرسه ساز حاج هدایت ابوئی در حال ساخت می باشد و با 90 درصد پیشرفت فیزیکی روند ساخت را طی می کند.
این دبستان در مهرماه سال جاری افتتاح می گردد.
دبستان 6 کلاسه مسکن مهر در زمینی به مساحت 2500 متر مربع و زیر بنای 950 متر مربع با هزینه 1 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی در حال ساخت می باشد و با 95 درصد پیشرفت فیزیکی روند ساخت را طی می کند.
این دبستان در شهریورماه سال جاری(هفته دولت) به بهره برداری می رسد.
دبستان 6 کلاسه حضرت ابوالفضل(ع) مهریز در زمینی به مساحت 3500 متر مربع و زیر بنای 1000 متر مربع در دو طبقه با هزینه 13 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی در حال ساخت می باشد و با 70 درصد پیشرفت فیزیکی روند ساخت را طی می کند.
این دبستان در مهرماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار