بازدید موسسان مدارس غیر دولتی تبریزاز مدارس ابرکوه

 ابرکوه (پانا) -  موسسان مدارس غیردولتی تبریز از مدارس مقاطع ابتدایی ودبیرستان شهرستان ابرکوه بازید کردند.

کد مطلب: ۹۸۷۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید موسسان مدارس غیر دولتی تبریزاز مدارس ابرکوه

معاون آموزشی اداره آموزش وپرورش ابرکوه با خوش آمد به موسسان مدارس تبریز بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه با اجرای طرح های گوناگون آموزشی و پرورشی، موفقیت دانش آموزان و فرهنگیان را در زمینه های مختلف،برای شهرستان رقم زده است.

"عبدالرحمن چاکرحسینی" نظارت مستمر و تلاش بی وقفه همکاران شاغل در آموزش و پرورش شهرستان را نوید بخش رسیدن به وضعیت مطلوب فرهنگی دانست.

وی افزود: انتظار می رود این بازدیدها بازخورد مثبتی درارتقای کیفیت آموزش وپرورش داشته باشد.

در ادامه کارشناس آموزش ابتدایی اداره آموزش وپرورش ابرکوه گفت: در جریان بازدید از مدارس شهرستان ابرکوه مدیران تیم های بازدیدکنندگان از مدارس فاطمیه ،شهید محمود فلاحزاده و غیر دولنی پرنیان بازدید و مسائل مختلف آموزشی ، پرورشی و اداری و مالی را بررسی کردند.

"غلامرضا فلاحزاده "بیان داشت :صفا و صمیمت بین همکاران،سلیقه و ذوق،نظافت عالی،مهارت آموزی بالا،شاد بودن دانش آموزان،نقش محوری مدیران و داشتن برنامه از نکاتی بود که این مدیران در پایان بازدید از مدارس ابتدایی بیان نمودند.

گفتنی است در پایان بازدید جلسه ای با حضور معاون وکارشناسان آموزشی در محل اداره آموزش وپرورش ابرکوه باموسسان برگزار و در مورد مسائل جاری آموزش وپرورش بحث وتبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار