مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد

زنگ هنر تابستان امسال احیا می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از گام‌های موثر برای احیای زنگ هنر در تابستان امسال خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۰۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
زنگ هنر تابستان امسال احیا می‌شود

عبدالرضا فولادوند در حاشیه بازدید از دبیرخانه سی و ششمین دوره مسابفات فرهنگی هنری دانش‌آموزان گفت: این دبیرخانه و برگزاری کنگره پرسش مهر دانش‌آموزان از اهمیت خاصی برخوردار است.

او ادامه داد: معتقدیم در مباحث پرورشی، تربیت به کلاس درس و فضای فیزیکی منتهی نمی‌شود بلکه تربیت باید در راستای مهارت آموزی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در تابستان امسال احیای زنگ هنر را داریم که تدریس آن به نیروهای متخصص نیاز دارد زیرا هنر یکی از ابزارها برای کنترل آسیب‌های اجتماعی است. در تابستان امسال کنگره ای را برگزار می‌کنیم تا این زنگ احیا شود.

فولادوند افزود: مباحث نشاط در مدرسه در حال پیگیری است زیرا معتقدیم دانش‌آموزان باید بانشاط باشند. برای احیای موضوعات تربیت بدنی و شاداب سازی مدارس گام‌های موثری برداشته ایم.

او ادامه داد: جامعه و دانش‌آموزان سرمایه‌های ما هستند باید بتوانیم از این سرمایه‌ها در کشور براساس استعدادهایشان استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: هنرستان‌های ما به مرحله تولید رسیدند درنظر داریم برای فارغ التحصیلان فنی و حرفه‌ای که وارد اشتغال می‌شوند تسهیلاتی درنظر گرفته شود.

فولادوند در پایان درباره کیفیت آثار دانش‌آموزان افزود: آثار دانش‌آموزان عالی و باورنکردنی بودند زیرا این آثار را از متخصصان انتظار داشتیم اما توسط دانش‌آموزان خلق شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار