در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار برگزار شد؛

جلسه هماهنگی اردوهای یکروزه امید و نشاط شهرستانهای استان تهران برگزار شد

شهریار (پانا) - جلسه توجیهی اردوی امید و نشاط با حضور رئیس و کارشناسان اداره فرهنگی و هنری ،اردوها و فضاهای پرورشی شهرستانهای استان تهران، معاونین پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان مجری اردوی یکروزه امید و نشاط ۱۲ شهرستان غرب استان تهران در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۰۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی اردوهای  یکروزه امید و نشاط شهرستانهای استان تهران برگزار شد

این نشست با هدف هماهنگی و آشنایی عوامل اجرایی برنامه اردوی امید و نشاط و آشنایی بیشتر با ظرفیتهای اردوگاههای استان برگزار شد.

بر اساس هماهنگی های انجام شده مقرر شد دانش آموزان پسر در روزهای یکشنبه و سه شنبه و دانش آموزان دختر در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از قابلیتهای کارگاهها و فعالیتهای متعدد در اردوگاههای بهره مند شوند.

این فعالیتها از سوم تیرماه در دو اردوگاه استانی شروع خواهد شد و در اردوگاه شهید مصطفی خمینی دماوند تا روز دوم مرداد ماه و در اردوگاه شهید منتظری شهریار تا ۲۸ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

کارگاههای فعالیتهای تشکیلاتی، مهارت های زندگی، استخر و ورزش، کارگاه خلاقیت با پنج زیر مجموعه:روبوتیک و الکترونیک(ترجیها پسران)، کاغذ و ورق(اروگامی)، آموزش ساخت بدلیجات(ویژه دختران)، آموزش فیلم سازی و سفالگری و شرکت در جنگ های شادی و حضور در نماز جماعت از جمله فعالیتهای این اردوی یک روزه می باشد.

این اردوها در چهار گروه امید، نشاط، کوشش و رویش و با ظرفیت حضور ۲۴۰ نفر در اردوگاه شهریار و ۲۰۰ نفر در اردوگاه دماوند برگزار خواهد شد.

در ادامه این جلسه معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق و کارشناسان مجری برگزاری اردوی یک روزه امید و نشاط با بیان نکات و نقطه نظرات خود مطالبی را در پیشبرد بهتر این اردوها بیان داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار