مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی :

تربیت دانش آموز ، نتیجه تمام تلاش ها و فعالیت ها در آموزش و پرورش است.

بجنورد (پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت : تربیت دانش آموز ، نتیجه تمام تلاش ها و فعالیت ها در آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۸۳۰۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تربیت دانش آموز ، نتیجه تمام تلاش ها و فعالیت ها در آموزش و پرورش است.

براتعلی حاتمی در جلسه هماهنگی فعالیت های تابستانی ( اوقات فراغت)با شعار « حمایت از کالای ایرانی ، هر دانش آموز یک مهارت » اظهار داشت: جایگاه پرورشی در تربیت نسلی که ادامه دهنده راه شهیدان و امام راحل باشد ، بسیار پررنگ و با اهمیت است .

حاتمی تصریح کرد: علی رغم تعطیلی فرآیند آموزش در تابستان ، تربیت هیچ گاه تعطیل نمی شود و فراهم کردن بستری برای پربار کردن اوقات فراغت دانش آموزان از مهمترین اهداف آموزش و پرورش است .

در ادامه علی شورزاده معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت : دستورالعمل جدید اوقات فراغت با شعار « حمایت از کالای ایرانی ، هر دانش آموز یک مهارت » به کلیه شهرستان ها ابلاغ شده و آغاز این فعالیت ها هفته اول تیرماه خواهد بود.

وی افزود: هر نوع فعالیت که در حوزه فرهنگی ، هنری ، قرآنی و ورزشی به عنوان کلاس های اوقات فراغت برگزار می شود باید در سامانه همگام ثبت شود چون مرجع نظارت و ارزشیابی کلیه فعالیت های تابستانی سامانه همگام خواهد بود.

شورزاده با اشاره به ثبت حدود 37 هزار دانش آموز در سامانه همگام در سال گذشته ابراز امیدواری کرد: این تعداد در سال جاری افزایش چشمگیری داشته باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی تصریح کرد: تلاش های زیادی در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی در جهت پربار کردن اوقات فراغت دانش آموزان صورت گرفته که بخشی از آن عبارتند از : امضای تفاهم نامه با اداره ورزش و جوانان جهت واگذاری سالن های ورزشی می باشد.

تفاهم نامه با سازمان فنی و حرفه ای در مورد برگزاری کلاس های فنی و حرفه ای و اعطای گواهینامه به دانش آموزان 12 سال به بالا ، رایزنی با معاونت امور روستایی استانداری جهت توسعه و تجهیز کتا بخانه های روستایی از محل اعتبارات فرهنگی دهیاری ها و تلاش و پیگیری برای تکمیل و بهره برداری از اردوگاه های نیمه تمام استان از برنامه های صورت گرفته در راستای فعالیت های اوقات فراغت می باشد.

گفتنی است جلسه هماهنگی فعالیت های تابستانی ( اوقات فراغت) با حضور معاونین پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ها ،کارشناسان قرآن و فرهنگی هنری و کارشناسان اردوها و مشاوران در مرکز رفاهی فرهنگیان رویین اسفراین برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار