راه اندازی ۱۰ پایگاه مبارزه با آسیب های اجتماعی در سطح استان البرز

کرج (پانا) - مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز ضمن بازدید از پایگاه های آسیب های اجتماعی بر ضرورت حمایت از توسعه فعالیت ها و برنامه های فرهنگی در این مناطق تأکید کرد.

کد مطلب: ۸۳۰۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی ۱۰ پایگاه مبارزه با آسیب های اجتماعی در سطح استان البرز

سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، گفت:دستگاه های فرهنگی نقش بسیار مهمی در توسعه و ترویج شعائر و اموزه های دینی در مناطق آسیب زا ایفا می‌کنند لکن این به تنهایی کافی نیست بلکه حمایت همه دستگاه های اجرایی و علاقمندان حوزه فرهنگ دینی لازم و ضروری به نظر می رسد.

وی، با اشاره با راه اندازی ۱۰ پایگاه مبارزه با آسیب های اجتماعی در سطح استان البرز خاطرنشان کرد: این اداره کل با آمایش سرزمینی استان و استقرار این پایگاه ها تلاش خود را در رفع آسیب ها بلکه مهار آنها در استان البرز به‌کار گرفته است.

مسعودی حضور دستگاه های چون استانداری، آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی، بهزیستی و غیره را در حمایت از برنامه ها و فعالیت های فرهنگی در استان البرز لازم و ضروری خاطر نشان کرد.

این مسئول فرهنگی، خاطرنشان کرد: فقر، طلاق، حاشیه نشینی و اعتیاد از مهمترین عوامل آسیب زا در استان البرز است که مبارزه همه جانبه با انها عزم بلند دستگاه ها و متولیان امر فرهنگ اسلامی و قرآنی را می طلبد.

مسعودی، هدایت و جهت دهی آحاد جامعه به ارزش ها و شعائر دینی را یکی از اقدامات تبلیغات اسلامی در راستای اصلاح ساختار فکری و اخلاقی افراد جامعه برشمرد.

وی گفت: خوشبختانه استقبال مردم به‌ویژه بانوان از پایگاه های مبارزه با آسیب های اجتماعی در استان البرز ستودنی است به همین منظور مدیران پایگاه ها باید تلاش خود را در راستای رفع مشکلات و جهت دهی اصولی به ارزش های معنوی به خوبی ایفا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز بیکاری و به تبع آن فقر را یکی از عوامل اصلی توسعه ناهنجاری های اجتماعی در مناطق دهگانه آسیب های اجتماعی برشمرد و گفت: می توان با راه اندازی کارگاه های تولیدی با همکاری کمیته امداد و سایر دستگاه ها درزمینه رفع این دو معضل اثرگذار بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار