گردهمایی مدیران مدارس ابتدایی ناحیه1 اصفهان برگزار شد

اصفهان (پانا) - جلسه گردهمایی مدیران مدارس ابتدایی ناحیه 1 اصفهان با موضوع شیوه نامه ثبت نام و شیوه نامه پوشاک مدارس برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۳۰۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی مدیران مدارس ابتدایی ناحیه1 اصفهان برگزار شد

این جلسه با حضور عسگری ،رییس اداره ارزیابی و عملکرد استان ،توانگر ،کارشناس انجمن اولیاء و مربیان اداره کل استان ،کامران عطایی ،مدیرآموزش و پرورش ناحیه و کارشناسان مدیریت و مدیران مدارس ابتدایی در سالن اجتماعات برگزار گردید.

در ابتدای جلسه عطایی ،مدیرناحیه ضمن تبریک عید سعید فطر و عرض خیر مقدم به مدعوین و حاضرین در جلسه توضیحاتی در مورد دستور کار جلسه بیان نمود . در ادامه رییس اداره ارزیابی و عملکرد استان به بیان توضیحاتی در مورد مقام معلم ،مقام های انسانی و مقام صبر پرداخت و بیان کرد که مسئول بودن باعث رشد انسان می شود. عسگری در ادامه گفت : یکی از پارامترهایی که می شود با فساد اداری مقابله نمود شفافیت است ،شفافیت باعث پویایی و رشد است و ما باید به این سمت حرکت نماییم سپس توضیحاتی در مورد سلامت اداری و صیانت ارباب رجوع و شیوه نامه ثبت نام در مدارس ارائه نمود . در ادامه توانگر ،کارشناس اداره انجمن اولیاء و مربیان استان نیز بیاناتی پیرامون شیوه نامه پوشاک مدارس وسامانه ارائه و به سوالات حاضرین پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار