رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش خراسان شمالی:

ستاد اسکان در راستای ارائه خدمات رفاهی

بجنورد(پانا)-رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگارپاناگفت:طرح ستاد اسکان در راستای ارائه خدمات رفاهی به همکاران و مسافران از تاریخ97/3/25شروع شده است که در7پایگاه به همکاران عزیز خدمات ارائه می دهد.

کد مطلب: ۸۳۰۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
ستاد اسکان در راستای ارائه خدمات رفاهی

احمد آذری افزود:مدیریت آموزش و پرورش شهرستان های بجنورد،مانه و سملقان،شیروان،فاروج، گرمه،جاجرم،اسفراین بعنوان پایگاه اصلی انتخاب شدند.
وی تصریح کرد:52آموزشگاه 425کلاسه در سطح استان مشارکت دارند که98کلاس ویژه اند.223کلاس بصورت الف و104کلاس بصورت ب می باشد که آدرس پایگاه های ستاد اسکان؛ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ها می باشدو3خانه معلم درشهرستان بجنورد،مانه وسملقان،روستای گردشگردی روئین اسفراین هم به مسافران عزیز خدمات ارائه خواهد داد.
وی تاکید کرد:این ستاد تا15شهریور ماه فعال خواهد بود و بعد از این تاریخ خانه های معلم در خدمت مسافران و همکاران عزیز هستند که مسافران وهمکاران برای انتخاب محل اسکان به دو شیوه می توانند اقدام کنند.
مسافرین میتوانند با مراجعه حضوری به پایگاه اسکان در شهرستان اقدام کنند یا با مراجعه به سایت ستاد اسکان خراسان شمالی اتاق خود را پذیرش یا رزرو کنند.
بجنورد-نیما مرادی خبرنگار خبرگزاری پانا خراسان شمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار