خبرنگاران به موضوع وقف در نخستین جشنواره مطبوعات استان قم نگاه ویژه‌ای داشته باشند

قم (پانا)- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره بخش وقف و معرفی امامزادگان در نخستین جشنواره مطبوعات استان قم، بر لزوم توجه اهالی رسانه به این موضوع تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۳۰۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران به موضوع وقف در نخستین جشنواره مطبوعات استان قم نگاه ویژه‌ای داشته باشند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌‌های خبری استان قم اظهار کرد: سه بخش «حرفه ای»، «ویژه» و «موضوعی» برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.
وی افزود: ارتقاء وضعیت رسانه‌ها و خبرنگاران هدف از برگزاری این جشنواره است که به همت وزارت ارشاد و ادارات کل آن در استان‌ها برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه وقف و امامزادگان یکی از بخش‌های موضوع نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری قم در نظر گرفته شده است گفت: اداره کل اوقاف قم در این زمینه با اداره ارشاد همکاری می‌کند.
وی ادامه داد: خبرنگاران و اهالی رسانه می‌توانند اطلاعات لازم در مورد بقاع متبرکه و فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه را از طریق اداره کل اوقاف استان قم به دست آورند و در جشنواره شرکت کنند.
حسینی مقدم خاطرنشان کرد: این جشنواره با رویکرد جدید برای نخستین بار است که در استان برگزار می‌شود و برای برگزاری آن، ضمن مشورت با مجموعه‌های مختلف در وزارتخانه و استان، با خانه مطبوعات و پیشکسوتان عرصه مطبوعات قم نیز همفکری لازم صورت گرفته است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار از طریق سایت جشنواره، بیستم تیرماه در نظر گرفته شده است گفت: آیین اختتامیه نیز ۱۷ مردادماه همزمان با روز خبرنگار برگزار می‌شود.
حسینی مقدم با تاکید بر اینکه این جشنواره بر اساس استانداردها و الگوهای کشوری برگزار خواهد شد تصریح کرد: در بحث نگارش خبر، گزارش و تهیه تصاویر در موضوع وقف، معرفی این سنت حسنه نبوی و نیز ترویج فرهنگ حضور در بقاع متبرکه، کمک‌های لازم از طریق اداره کل اوقاف قم به خبرنگاران صورت می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار