مدیر دانش آموزی استان گلستان: دریافت مجوز فعالیت در سال جاری برای بوفه مدارس الزامی است

گرگان (پانا) - مدیر دانش آموزی استان گلستان از الزامی بودن دریافت مجوز فعالیت در سال جاری برای بوفه مدارس خبرداد.

کد مطلب: ۸۲۹۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر دانش آموزی استان گلستان: دریافت مجوز فعالیت در سال جاری برای بوفه مدارس الزامی است

سیدخلیل حسینی پاسندی عنوان کردند: با توجه به اهمیت تغذیه سالم در رشد جسمی و سلامتی دانش‌آموزان سازمان دانش‌آموزی مانند سنوات گذشته ضمن مدیریت اجرایی پایگاه‌های تغذیه سالم مدارس نظارت کامل بر عاملین تهیه و توزیع اغذیه بوفه‌ها را در زمره سیاست‌های خود قرار خواهد داد. در گام اول تمامی آموزشگاه های متقاضی برای فعالیت نیز باید مجوز مجدد برای فعالیت در سال جاری دریفات کنند.

او با بیان اینکه در سال گذشته تعداد 483 مدرسه توانستند شرایط لازم برای راه‌اندازی بوفه در مدرسه را فراهم کنند خواستار توجه بیشتر مدارس ضوابط شد و گفت: انتظار داریم مدیران محترم همکاری بیشتری را با سازمان در این خصوص داشته باشیم.

به گفته حسینی، از مرداد مدارس می توانند برای دریافت مجوز از طریق ادارات دانش آموزی شهرستان اقدام کنند.

او تاکید کرد:‌ هیچ مدرسه‌ای نمی تواند بدون دریافت مجوز از مرکز بهداشت و سازمان دانش‌آموزی اقدام به تولید و توزیع غذای گرم یا بسته‌بندی‌شده و خشکبار کند زیرا چنین کاری تخلف محسوب می گردد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی گلستان افزود: همه عرضه‌کنندگان محصولات بسته‌بندی، خشکبار و غذای گرم افزون بر دریافت کارت سلامت بهداشتی از مرکز بهداشت و تائیدیه سلامت مواد غذایی، باید از سازمان دانش آموزی شهرستان مجوز ورود به مدارس دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار