مدیرکل نوسازی مدارس فارس خبر داد: مشارکت خیرین در بیش از 40 درصد پروژه‌های مدرسه سازی فارس

شیراز (پانا) - بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان فارس در 31 خردادماه در شیراز در حالی برگزار می شود که بیش از 40 درصد پروژه های مدرسه سازی سال جاری در فارس بر عهده خیرین است و خیرین نقش بسزایی در مدرسه سازی ایفا می کنند.

کد مطلب: ۸۲۹۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل نوسازی مدارس فارس خبر داد: مشارکت خیرین در بیش از 40 درصد پروژه‌های مدرسه سازی فارس

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس با اعلام این خبر افزود: تحقق اهداف برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز استان، نیازمند تعامل مشترک صدا و سیما با مجموعه آموزش و پرورش و نوسازی مدارس است.

عبدالرسول احمدی با اشاره به برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در 31 خرداد ماه سال جاری، گفت: تلاش ما این است تا در این جشنواره، با نگرشی جدید، فعالیت های چشمگیری را برنامه ریزی کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس فارس نیز با اشاره به حضور 50 درصد دانش آموزان شیرازی در مدارس خیری وغیر انتفاعی خاطر نشان کرد: از 300 پروژه فعال در استان که در حال ساخت هست حدود 120 پروژه (40 درصد) متعلق به خیرین مدرسه ساز بوده و یک سری هم پروژه های جدید از نیکوکاران شروع شده که حداقل 50 درصد اعتبار آن را خیرین تامین کردند، اما هنوز حدود 1800 باب مدرسه در استان باید ایمن سازی شوند.

موصلی با اشاره به نقش موثر صدا و سیما در جامعه ، گفت : نقش صدا و سیما به عنوان عامل فرهنگ ساز در جامعه کاملا آشکار بوده و از این حیث باتوجه به فضای خاصی که در زندگی خیرین وجود دارد که فقط در صورت ورود به آن می توان به عمق آن پی برد باید اذعان نمود که سوژه ها و موضوعات وافری در بین نیکوکاران وجود دارد که انتخاب را برای نمایش مشکل می کند.

مدیرکل نوسازی مدارس فارس افزود: باتوجه به منتقل شدن دبیرخانه خیرین خارج از کشور از تهران به شیراز و ساماندهی کار نیکوکاران مقیم خارج، انتظار همکار افزونتری از رسانه ملی داریم.

بیستمین مجمع خیرین مدرسه ساز فارس، 31 خرداد ماه در شهر صدرای شیراز برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار