مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد: 500 کلاس درس در کهگیلویه و بویراحمد نیاز است

یاسوج (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: 500 کلاس درس در قالب 80 مدرسه برای دانش آموزان این استان نیاز است که کمک نیکوکاران در این زمینه ضرورت دارد.

کد مطلب: ۸۳۰۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد: 500 کلاس درس در کهگیلویه و بویراحمد نیاز است

به گزارش خبرگزاری ایرنا، جهان محرابی اظهار داشت: 284 میلیارد ریال اعتبار در سال مالی 97-96 به تکمیل و تجهیز طرح‌های نیمه تمام مدارس کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت که از این میزان تاکنون 140 میلیارد ریال تخصیص یافته است.
وی بیان کرد: از میزان اعتبارات تخصیص یافته 100 میلیارد ریال بصورت نقدینگی بوده است و این میزان اعتبار برای تکمیل 74 طرح نیمه تمام واحدهای آموزشی، سالن‌های چندمنظوره ورزشی ویژه دانش آموزان، استخرهای شنا و نمازخانه مدارس در نظر گرفته شده بود.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این تعداد طرح های در دست اجرا 56 پروژه آموزشی و 18 مورد ورزشی است.
وی تصریح کرد: این تعداد کلاس درس در مناطق مختلف این استان بویژه حاشیه های شهرها نیاز است.
محرابی افزود: مجتمع فرهنگی گچساران، زمین چمن دانش آموزی دوگنبدان، مدرسه 6 کلاسه جلیل خیرآباد، مدرسه 2 کلاسه انبارگاه و سالن طالقانی از مهمترین طرح های در دست اجرا در این شهرستان است.
وی اظهار داشت: امسال طرح های نیمه تمام گچساران شامل استخر شنای گچساران با 29 میلیارد ریال اعتبار و مدرسه 10 کلاسه فضیلت با 14 میلیارد ریال تکمیل خواهد شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون ساخت مدرسه 6 کلاسه پشه کان گچساران با اعتباری بیش از 13 میلیارد ریال در دست اجراست.
وی بیان کرد: چهار میلیارد ریال به تجهیزات اداری و کلاسی مدارس گچساران و 2 میلیارد ریال به تجهیز پژوهش سرای این شهرستان اختصاص داده شد.
محرابی تصریح کرد: 25 میلیارد ریال برای تجهیز مدارس شهرستان های باشت و گچساران از جمله وسایل سرمایشی و گرمایشی در نظر گرفته شد.
استان کهگیلویه و بویراحمد با 713هزار نفر جمعیت نزدیک به 150 هزار نفر دانش آموز دارد.
750 باب فضای آموزشی در این استان تاکنون به سیستم سرمایشی استاندارد مجهز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار