مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

برگزاری دومین جلسه مدیریت اجرائی کمیسیون ایمنی راه های خراسان شمالی

بجنورد(پانا)-دومین جلسه مدیریت اجرائی کمیسیون ایمنی راه های استان خراسان شمالی برگزار و علل افزایش تصادفات در استان مورد بررسی قرار گرفت .

کد مطلب: ۸۲۹۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین جلسه مدیریت اجرائی کمیسیون ایمنی راه های خراسان شمالی


به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی ، آقای مصطفی زاده در دومین جلسه مدیریت اجرائی کمیسیون ایمنی راه های استان گفت : جلسات مدیریت اجرائی کمیسیون ایمنی راه های استان مطابق آیین نامه اجرایی کمیسیون ایمنی راه های کشور که در سال 88 مصوب شد می باشد و از یک سال و نیم قبل هم در وزارت راه و شهرسازی در همه حوزه های حمل و نقل (جاده ای، هوایی،ریلی،بنادر و غیره ) به صورت جدی فعال و در سطح کشوری و استانی ورود پیدا کردند و منجر به تشکیل معاونت جدید در وزارت راه و شهرسازی به نام معاونت حمل و نقل گردید و متعاقب آن در سال جاری اداره حمل و نقل در این اداره کل تشکیل شده است .

وی به مصوبات کلی جلسات برگزار شده مدیریت اجرائی کمیسیون ایمنی راه های استان پرداخت و اضافه کرد : در سال 96 تعداد 8 جلسه برگزار شده است که حاصل این جلسات 50 مصوبه بوده که این مصوبات خروجی های خوبی هم داشته است .

آقای مصطفی زاده به علل افزایش تصادفات در استان اشاره کرد و افزود : باید علل افزایش تصادفات در استان را ریشه یابی کنیم و این کار می تواند با گرفتن یک مشاور بی طرف و تجزیه و تحلیل تصادفات حل شود .

استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت : باید همه دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم شاهد کاهش تصادفات در استان باشیم و یکی از کارهاییی که می تواند در این زمینه به ما کمک کند فرهنگ سازی بیشتر در بین مردم است و البته این فرهنگ سازی را می توانیم از خود مدیران دستگاه ها آغاز کنیم .

در پایان لازم به یادآوری است در 6 ماهه ابتدایی سال 96 نسبت به مدت مشابه در سال 95 ، 30.5 درصد افزایش تصادفات در استان خراسان شمالی گزارش شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار