مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

حواله 50 هزارتن قیر به خراسان شمالی ، توسط وزارت راه و شهرسازی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در رابطه با توزیع قیر در محورهای استان اظهار داشت: با توجه به محرومیت هایی که در استان داریم وزارت راه و شهرسازی 50 هزار تن قیر به صورت حواله به استان اختصاص داد.

کد مطلب: ۴۵۵۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان،علی اصغر بدیعی مقدم با اشاره به توزیع 20 هزار تن قیر در بین شهرداری ها، بر استفاده از تمامی ظرفیت ها برای توسعه استان تاکید کرد.

در رابطه با توزیع قیر در محورهای استان اظهار داشت: با توجه به محرومیت هایی که در استان داریم وزارت راه و شهرسازی 50 هزار تن قیر به صورت حواله به استان اختصاص داد.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه شهرداری ها نیز از شرایط مالی خوبی برخوردار نبودند حدود 20 هزار تن قیر نیز برای شهرداری ها گرفته شد که در مکان های مورد نیاز استفاده شد و اکنون آسفالت شهر از این محل انجام می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: از این قیر در آسفالت شهرهای کوچک از قبیل لوجلی، اسفیدان و قاضی استفاده شده است.

وی اظهار داشت: این در حالی است که توزیع قیر در این شهرها در تعهد ما نبوده ولی مقرر شد از تمامی ظرفیت های خارج استان برای توسعه استان استفاده شود.

بدیعی مقدم تصریح کرد: باید تلاش شود تا آنچه در داخل استان به عنوان سرمایه داخلی مطلوب است برای عمران و آبادانی استان هزینه شود و از خارج استان نیز منابع برای استان کسب شود.

بدیعی مقدم یادآور شد: علاوه بر آنچه در سال 93 انجام شد 110 هزار تن آسفالت راه های اصلی و فرعی نیز در سال جاری انجام گرفت که به جز آسفالت انجام گرفته از ناحیه شرکت ساخت بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار