انجمن های ورزشی بازوان اجرایی ورزش دانش آموزی هستند

شیراز (پانا) - رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس گفت: یکی از موضوعات مهم و جدایی ناپذیر توسعه ورزش مدارس، برگزاری مسابقات ورزشی است و انجمن های ورزشی بازوان اجرایی ورزش دانش آموزی هستند.

کد مطلب: ۸۲۹۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
انجمن های ورزشی بازوان اجرایی ورزش دانش آموزی هستند

عباس حاجی زاده در نشست مسئولین انجمن رشته های مختلف ورزشی استان که با هدف برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری مرحله سوم مسابقات ورزشی دانش آموزان تشکیل شده بود، گفت : یکی از موضوعات مهم و جدایی ناپذیر توسعه ورزش مدارس، برگزاری مسابقات ورزشی است .

وی گفت: مسابقات در واقع، دوره ای برای سنجش عملکرد دانش آموزان درطی فعالیت و تمرین آنها در عرصه های مختلف ورزشی است و می تواند دانش آموزان با انگیزه را برای رشد و پویایی بیشتر هدایت کند.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس افزود: حضور دانش آموزان در مسابقات ورزشی،فرصتی است که آنها بتوانند قابلیت ها و شایستگی های فردی و گروهی خویش را نشان دهند.

حاجی زاده با تاکید بر نقش اساسی انجمن های ورزشی بعنوان بازوان اجرائی در پیشبرد اهداف هیات ورزش دانش آموزی، گفت: برگزاری مسابقات ورزشی مطالبه ی همه دانش آموزان می باشد و در واقع عصاره استعدادیابی تمامی دانش‌آموزان در این گونه فعالیت ها بروز می کند .

وی با بیان اینکه" برای دستیابی به جامعه ای سالم و شاداب، بایددر بخش ورزش سرمایه گذاری صورت گیرد" افزود: این سرمایه گذاری ، هزینه نیست بلکه سودآور است ، چرا که ورزش علاوه بر افزایش غرور ملی می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی نیز تاثیربسزایی داشته باشد.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس از مسوولین انجمن ها خواست تا همچون سنوات گذشته، تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهترسومین مرحله مسابقات ورزشی با در نظر گرفتن حداکثر سطح کیفی به کار گیرند .

وی تاکید کرد: وظیفه همه ما این است که با برنامه ریزی های منسجم و منظم دست در دست هم داده و با بهره گیری از تمام امکانات موجود در جای جای استان، از توقف قطار مسابقات جلوگیری کنیم.

درادامه این نشست،راستای انجمن های مختلف ورزشی به تفکیک در دو بخش دختران و پسران به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار