مدیر کل آموزش و پرورش کردستان : غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان فرصتی برای تکمیل فعالیت های آموزشی و پرورشی است

سنندج(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در نشست استانی ستاد فعالیت های تابستان گفت : غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان فرصتی برای تکمیل فعالیت های آموزشی و پرورشی است .

کد مطلب: ۸۲۹۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان : غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان فرصتی برای تکمیل فعالیت های آموزشی و پرورشی است

صبح امروز رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این نشست با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و با بیان اینکه مدرسه تعطیل می شود ، اما تربیت تعطیل نمی شود، گفت : برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان فرصتی برای تکمیل فعالیت های آموزشی و پرورشی است .

وی با اشاره به جمعیت 290 هزار نفری دانش آموزان استان و اهمیت برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت آنان اظهار داشت : مدیریت و نظارت بر برنامه های اوقات فراغت از برنامه های آموزش و پرورش در فصل تابستان است .

رشید قربانی با اشاره به ساحت های تربیتی مورد تاکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و توجه به حیات طیبه تصریح کرد : متناسب با ساحت های شش گانه تربیتی سند تحول بنیادین باید دانش آموزان تربیت شوند و در این همین راستا ویژه برنامه هایی در ابعاد مختلف پیش بینی و به واحد های اداری و آموزشی استان ابلاغ شده است .

وی با تاکید بر ضرورت توجه به کمیت و کیفیت برنامه های ابلاغی و غنای لازم به منظور پاسخ گویی به نیاز و علاقه دانش آموزان گفت : فعالیت های تابستان باید با احساس مسئولیت و اهتمام مجموعه پیگیری و انجام شود .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان نظارت و ارزیابی فعالیت های تابستانی را یکی از مهم ترین وظایف مسئولین و دست اندرکاران ستاد استانی عنوان کرد و بر رعایت ضوابط و مقررات و کلیه شئونات در اجرای برنامه ها تاکید کرد .

وی با بیان اینکه در ابلاغ فعالیت ها ، محورهای خوبی پیش بینی شده است که در صورت مدیریت و انجام مطلوب برنامه ها نتایج مثبتی در پی خواهد داشت ، خواستار همکاری و همراهی کلیه مجموعه در پیگیری برنامه ها و بهره گیری از پتانسیل و ظرفیت دستگاه های فرهنگی در اجرای برنامه فعالیت های تابستانی شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار