رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان:

12 پایگاه فعالیت های تابستانی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه استان کردستان بر پا می شود

سنندج(پانا)-رییس آموزش وپرورش استثنایی استان کردستان از برپایی 12 پایگاه فعالیت های تابستانی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه استان در تابستان جاری خبرداد.

کد مطلب: ۸۲۷۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
12 پایگاه فعالیت های تابستانی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه استان کردستان بر پا می شود

خلیل رنجبر رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان با اعلام این خبر گفت:320دانش آموز با نیاز های ویژه در این پایگاه ها شرکت خواهند کرد که از این تعداد 120 نفر دختر و200 نفر پسر هستند که از خدمات ورزشی، آموزشی، تربیتی، اجتماعی، فرهنگی و مهارتی ارائه شده در این پایگاه ها بهره مند خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای اجرای برنامه های متنوع در اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه وغنی سازی اوقات فراغت آنان در ارتقاء توانمندی های آنان نقش مؤثری دارد؛ تصریح کرد:12 پایگاه در تابستان جاری ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه در سطح استان فعالیت خواهند داشت.

رییس آموزش وپرورش استثنایی استان با اشاره به کلام امام خمینی (ره) خدمت به معلولان را خدمت به نبی اکرم(ص)دانست و افزود: دانش آموزان با نیازهای ویژه استان با کسب رتبه های برتر فرهنگی و ورزشی در سطح کشور و در مسابقات پارآسیایی و پارالمپیک به دفعات توانمندی ها خود را به اثبات رسانده اند.

رنجبر گفت: تعداد این پایگاه ها در مقایسه با سال گذشته رشد 20 درصدی و از لحاظ جمعیت دانش آموزی تحت پوشش رشد 30 درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: در تابستان 96 پایگاه های تابستانی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه در 8 شهرستان در سطح استان فعال بودند که در تابستان جاری تلاش می نمایم 10 شهرستان تحت پوشش قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار