امسال سومین سال برگزاری حلقه های صالحین اداره کل ورزش و جوانان است

ارومیه (پانا) - رییس گروه فرهنگی و تربیتی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: امسال سومین سال برگزاری حلقه های صالحین در اداره کل است.

کد مطلب: ۸۲۹۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
امسال سومین سال برگزاری حلقه های صالحین اداره کل ورزش و جوانان است

حجت الاسلام افشار حسنی در مورد برگزاری حلقه های صالحین در اداره کل ورزش و جوانان گفت: حلقه های صالحین بر اساس منویات مقام معظم رهبری در سراسر کشور برگزار می شود که اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این راستا اقدام به برگزاری آن می کند.

وی ادامه داد: متولی برگزاری حلقه های صالحین بسیج ادارات و بسیج ورزشکاران است که برای هر حلقه یک استاد، یک سرمربی و یک سرگروه تعیین و در گروه های 16 تا 22 نفره بصورت منظم و ماهانه برگزار می شود.

رییس گروه فرهنگی و تربیتی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: در این دوره ها مسائل مربوط به موضوعات مهم اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اداری و اقتصادی با هدف بصیرت افزایی و کادرپروری در سازمان ها مطرح می شود .

استاد حلقه های صالحین اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه، امسال سومین سال برگزاری است گفت: با توجه به شناخت بهتر از حلقه های صالحین و توجیه سرگروه ها، این حلقه ها فعال تر شده و شاهد برگزاری بیشتر و منظم تر و حضور حداکثری هستیم.

وی در پایان افزود: طبق ارزیابی های به عمل آمده، کارمندان عضو این حلقه ها منظم تر و مقیّد تر به ضوابط اداری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار