مسابقات ملی مهارت افزایی، بزرگترین رویداد مهارتی کشور

کرج (پانا) -معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان و مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای با فرماندار شهرستان کرج در خصوص میزبانی هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در شهرستان کرج دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۸۲۹۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ملی مهارت افزایی، بزرگترین رویداد مهارتی کشور

تقی غیاثی تبار مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده جهت میزبانی از هجدهمین دوره مسابقان ملی مهارت هم افزایی دستگاه های اجرایی را یکی از مهم ترین اقداماتی دانست که به کیفیت مسابقات کمک می کند.

وی ضمن دعوت از فرماندار شهرستان کرج جهت بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای از وی خواست تا با برگزاری جلسه ای با حضور ۱۳ دستگاه اجرایی شهرستان در خصوص میزبانی از مسابقات مهارتی مساعدت و همکاری نماید.

سپس رضا باجولوند معاون پژوهش ، برنامه ریزی و سنجش مهارت کشور به معرفی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و ظرفیت های این سازمان در مرکز تربیت مربی و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز پرداخت و از فرماندار دعوت نمود که از این مراکز نیز جهت آشنایی بیشتر با رسالت های سازمانی و ظرفیت های موجود بازدید داشته باشند.

باجولوند مسابقات ملی مهارت را بزرگترین رویداد مهارتی کشور دانست که با حضور ۱۳۰۰ نفر از کارشناسان و رقابت کنندگان از ۳۱ استان کشور به میزبانی مرکز تربیت مربی و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز برگزار می شود وی افزود این مسابقات همه ساله به میزبانی استان البرز برگزار می شود که در هجدهمین دوره این مسابقات که از تاریخ ۲۳ تیر ماه در ۳۳ رشته مهارتی برگزار می شود که مرکز تربیت مربی میزبان ۲۳ رشته و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز نیز میزبان ۱۰ رشته مهارتی می باشد .

وی اضافه کرد این مسابقات یک رویداد ملی می باشد که با هماهنگی و هم افزایی دستگاه های اجرایی میتوانیم شاهد یک میزبانی با کیفیت باشیم .

باجلوند میزبانی هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت را برای استان و شهرستان را یک فرصت و رونق اقتصادی خواند و افزود بعد از هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت میزبان مسابقات مهارتی معلولین نیز خواهیم بود.

سیروس شفقی معاون استاندار و فرماندار شهرستان کرج با تاکید بر موثر بودن آموزش ها ی فنی و حرفه ای افزود: آموزش حین کار و ارتقاء مهارت شاغلین نیز یکی از برنامه های مهم فرمانداری برای دستگاه های اجرایی می باشد که این مهم با کمک آموزش های فنی و حرفه ای امکان پذیر می باشد .

وی افزود: ما باید کارکنان دستگاه های اجرایی را به دانش روز و مهارت مسلح کنیم که این مهم نیز باعث هم افزایی بیشتر بین دستگاه های اجرایی خواهد شد.

فرماندار شهرستان کرج با اشاره به برگزاری جلسات گذشته با مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در خصوص رسالت این سازمان و میزبانی از هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت اعلام آمادگی نمود تا با برگزاری جلسه با دستگاه های اجرایی ذی ربط در خصوص میزبانی مسابقات ملی مهارتی شاهد هماهنگی و هم افزایی خواهیم بود وی افزود اینگونه میزبانی ها و مسابقات می تواند جایگاه شهرستان را تعالی دهد.

شفقی فرماندار شهرستان کرج در پایان اعلام کرد: بزودی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کرج بازدید خواهد کرد تا ضمن آشنایی بیشتر با ظرفیت های آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در راستای هم افزایی بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ مهارت آموزی و ایجاد اشتغال پایدار گام موثری برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار