تبیین و تشریح طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی توسط مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز

کرج (پانا) - جلسه هماهنگی با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز ، رئیس مجمع امور صنفی استان و روسای اتحادیه های صنفی استان در محل مجمع امور صنفی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۳۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تبیین و تشریح طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی توسط مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز

تقی غیاثی تبار مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز ضمن تبریک روز اصناف به تبیین و تشریح طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی پرداخت.

غیاثی تبار یکی از برنامه های مهم این اداره کل را مهارت آموزی افراد جویای کار دانست و افزود طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی یکی از طرح هایی است که اگر به صورت ایده آل و با کیفیت با کمک اصناف و تحت نظر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز برگزار شود یک طرح ماندگار می شود که به کاهش نرخ بیکاری استان کمک میکند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز ظرفیت های آموزشی سازمان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان را محدود دانست و با تاکید به بالا بردن ظرفیت های آموزشی و افزایش مهارت آموزی افزود اصناف در این مهم می تواند کمک بزرگی به ترویج فرهنگ مهارت آموزی و مهارت آموزی در مشاغل مختلف و متنوع شود.

غیاثی تبار با اشاره به تاکیید رئیس جمهور محترم در مورد اجرایی شدن این طرح به برگزاری جلسات استانداری در همین خصوص پرداخت و افزود یکی از مهم ترین طرح های اجرایی در استان طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی می باشد که دستگاه های اجرایی استان با هم افزایی به تسریع اجرایی شدن این طرح اهتمام می ورزند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در ادامه به جلسات برگزار شده در همین خصوص و با حضور استاندار محترم و مدیران کل دستگاه های اجرایی ذی ربط پرداخت .

در پایان روسای اتحادیه های به مشکلات ، نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص اجرای طرح مهارزت آموزی در محیط کار واقعی پرداختند و مدیر کل آموزش فنی و حرفه استان جوابگوی سوالات مطرح شده توسط روسای اتحادیه ها بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار