مدارس شاهد نماد فرهنگ ایثار و شهادت اند

مشهد (پانا)- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش چناران گفت: مدارس شاهد نماد فرهنگ ایثار و شهادت اند و می بایست مصداق شجره طیبه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشند.

کد مطلب: ۸۲۹۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مدارس شاهد نماد فرهنگ ایثار و شهادت اند

" حسین عیدی" در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش با اشاره به وجود یک هزار و 360 مدرسه شاهد در کشور و 105 مدرسه در سطح استان افزود: چناران دارای سه مدرسه شاهد با 613 نفر دانش آموز می باشد.

وی رویکرد مدارس شاهد را آموزشی، ترویجی و حمایتی بر اساس اساسنامه سال 1365 دانست و اظهار کرد: ثبت نام این مدارس در سامانه اینترنتی سجا و از یکم خرداد تا 15 خرداد ویژه پایه اول ابتدایی، یک الی 14 تیر ماه ویژه پایه هفتم دوره اول متوسطه و از دهم الی 24 تیر ماه مختص به پایه ورودی دهم دوره دوم متوسطه است.

وی اضافه کرد: ثبت نام دانش آموزان میان پایه نیز از یکم و تا دهم مرداد ماه انجام خواهد شد و اخذ وجه خدمات آموزشی، پرورشی و فوق برنامه مدارس شاهد نیز مطابق با دستور العمل و تصمیمات ستاد شاهد می باشد.

وی همچنین در خصوص توسعه مدارس شاهد منطقه نیز گفت: توسعه مدارس شاهد با توجه به عملکرد مناسب و اقبال اولیاء دانش آموزان در جنیست پسران در مقاطع ابتدائی، دوره دوم متوسطه و در جنسیت دختران در مقطع ابتدایی در حال پیگیری می باشد.

در این جلسه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چناران نیز گفت: کیفیت بخشی آموزشی، تربیتی در مدارس شاهد باید به عنوان اولویت دنبال گردد.

" برهانی" با اشاره به آغاز تعطیلات تابستانی مدارس افزود: مدیریت اوقات فراغت جامه هدف مدارس شاهد نیز باید به صورت جدی پیگیری شود.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه چناران نیز در این جلسه با اشاره به توسعه متوازن رشته های تحصیلی گفت: کیفیت بخشی آموزشی و تربیتی مدارس شاهد جز با چابک سازی عوامل اجرایی این مدارس میسر نخواهد شد.

" عیسی شاکری" خاطر نشان کرد:در ثبت نام مدارس شاهد باید اقتضائات مدارس منطقه در قبال منطقه همجوار دیده شود.

در این جلسه کارشناسان مدارس شاهد آموزش دوره اول و دوم متوسطه و مدیران دبیرستان های دوره اول شاهد امام علی(ع)، الزهراء(س) و دبیرستان دوره دوم شهیده مریم فرهانیان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار